pirmdiena, 2011. gada 14. marts

kuššš...


labrīt pirmdienā!

Dienā, kad mana draudzene atgriežas darbā pēc bērna kopšanas atvaļinājuma. hip hip urā!! Sveicieni, Ditiņ! dienā, kad ir patīkami pārsteidzošs rīts.

Šodien ir daudz teikumu galvā, bet laikam vairāk to iesākums. un negribas tos pabeigt. gribas vienkārši redzēt, kāds nobeigums tiem loģiski izveidojas.
mani pēdējā laikā nepamet sajūta, ka esmu atgriezusies kaut kādā sākuma punktā. protams, esmu cita, savādāka, bet tas, kas notiek, ir jau pieredzēts. otra iespēja citā garnējumā? vienkārši līdzīgi notikumi? cits ceļa atzars? es nezinu īsti atbildes. pa īstam ko plānot varam šodienai. esam taču mirstīgi. bet ar tādu domu jau arī nevajag visu laiku dzīvot. tāpēc, lai ir gandarījums un jēga, tie mērķi ir būtiski. vismaz skaidrība par to, ko un kā vēlētos.

Bet par šo nedēļas nogali.

- brīnišķīga svētdiena, kad gribējās daudz vairāk staigāt. un elpot. un smaidīt. un uzvilkt kleitu. un piezvanīt draugiem.un piemērīt saulesbrilles.
- 'daiļās būtnes' nonāca manās rokās pavisam negaidot. ieinteresēja. lasīt nudien ir forši.
- gardumi un našķi par godu kristīnes gada jubilejai.
- beidzot esmu izvilkusi savas asics kurpes un padipinājusi.
- miers.tāds pavisam negaidīts miers.

savukārt šī nedēļa man ir nozīmīga.

Lai tāda tā arī jums.

Evita

p.s. kuš, kaut kas [at]dzimst! pavasaris?

bilde: http://art4linux.org

1 komentārs:

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...