sestdiena, 2011. gada 19. marts

dziesma.

Šodien šī dziesma man lika pārtraukt dusmoties par niekiem vienā acumirklī.
es tajā klausījos kā noburta un aizmirsos. tik skaista balss, tik skaisti vārdi, tik izjusti un skaisti vispārākā pakāpē.
cik burvīgi, ka ir tik talantīgi cilvēki (Augstākā izraudzītie?), ka ir mākslas veidi, kas dod iespēju sajust varbūt pat to, ko nekad nebūtu iespējams sajust.

Brīvdienas ar sniegu. Bet tas man dod nelielu cerību, ka viss ar pasauli būs kārtībā. ka martā vēl nesāksies vasara un ziemas vēl kādu laiku eksistēs. saudzējiet to mūsu pasauli..)

baudījumam dziesma.


evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...