otrdiena, 2011. gada 22. marts

div'sejas.


Labrīt no rīta, kad mazliet jau smaržo pēc pavasara. kaut visi jau saka, ka tikai šodiena tāda. bet man pietiek, lai gribētu izkāpt vienu pieturu ātrāk un doties tālāk ar kājām.
šodiena man sakās salīdzinoši agri, bet tas mani nemaz nesatrauc un nemulsina, jo man patīk agri rīti. kādreiz tas šķita tik nejēdzīgi, bet tagad tas šķiet absolūti pieņemami. ne tikai ķermenis mainās, arī iekšējie procesi norit mazliet citādi.

Vakar pie manis
bija ciemos atbraukusi sen nesatikta draudzene.Lai arī deviņos man jau acis taisījās ciet (lūk, tā otra puse agrajiem rītiem), satikšanās bija garda, runājām par būtisko, par cilvēcisko un necilvēcisko.
Pēc tikšanās un pēc attiecīgo tēmu apspriešanas, man šodien ir radušies daži jautājumi.

Kā Tu jūties, kad Tavā priekšā cilvēks smaida, bet pagriežot Tev muguru, liek pirkstu pie deniņiem?
Jāatzīst, ne pārāk labi, vai ne?

Kā Tu jūties, kad cilvēks ar ovācijām Tevi sagaida un iesaista jaunos projektos?
Labi, vai ne? Noderīgi, vai ne? Tikai Tu vēl neapjaut, ka tiec izmantots. Tiklīdz būs cita situācija un cits objekts, Tu skaisti tiksi ignorēts, avīzes rotās ne Tavu seju, jauniegūtie paziņas pēkšņi uz Tevi sāks dīvaini skatīties.

Kā jūties Tu, ja ar Tevi otrs cilvēks nerunā?

Kā nu kuro reizi. bet pārsvarā tā ir emocionālā vardarbība. darba vidē to dēvē par mobingu un bosingu, ar mērķi šo cilvēki izraidīt no kolektīva. cilvēks šādu psiholoģisko teroru nevar ilgi izturēt.

Kā Tu jūties, kad par Tevi stāsta ne pārāk glaimojošas lietas, un Tu to vēl pie tam dzirdi? Savukārt to netieši jautājot, cilvēks noliedz un saka, ka tas cits taču kaut ko vienkārši ir sajaucis. Tātad atkal jau citu, nākamo pazemo un apmelo ar mērķi radīt tādu situāciju, kas izdevīga ir tikai pašam.

Un vispār - kā jūties Tu, kad Tev otrs stāsta sliktu par kādu citu? Kādu info Tu saņem no šīs situācijas?

Es tā varētu turpināt un turpināt. Atceros, ka vidusskolā man bija ētikas skolotāja, kura teica, ka dzīvē visbriesmīgākais ir divkosīgs cilvēks. Es tad nebiju tādu sastapusi, ja neņem vērā meitenes, kas visiem līdzekļiem cīnījās par puišu uzmanību vai ietekmes zonām, taču tas vairāk bija saistīts ar hormonu izmaiņām asinīs un neapzinātām rīcībām. Taču pieaudzis cilvēks ar divām sejām, kurš jūtas garā vājš un tāpēc meklē sev koalīcijas partnerus, tas man šķiet tik zemiski un infantili, un slimi. jā, par veselīgu personību jau noteikti nevar šajā gadījumā runāt.

Taču, jāatzīst, kamēr ir avis, būs cirpēju. un tas ir nenoliedzami. skatoties un klausoties par situācijām neskaitāmajām, tas šķiet vēl analizējami. bet būt tādā situācijā pašam, es teiktu, ka tas ir pašnāvnieciski. Es priecājos par savas draudzenes izturību un pieņemto lēmumu. un uzskatu, nevajag būt par kājslauķi citam, kura vērtības ļoooti atšķiras no Tavējām.
Tā jau ir, visbiežāk attiecības tiek veidotas tāpēc, ka ir kāds abpusējs labums un tiek pārtrauktas, kad šis labums izsmelts.

mani šīsdienas vārdi iedvesmojošai dienai: sniegpulkstenītes, siltāks gaiss, mūzika, aizkari pie loga, arvien vairāk riteņotāju ielās, koša šalle, rīta saruna ar tēti...

priecīgi,
e.

p.s. kādu laiku esmu parakstījusi šīs ziņas kā Evita (var jau var atrast arī kādu manu foto iekš ziņām). Man ir doma, ka nu jau varētu arī pastāstīt par sevi nedaudz vairāk. Bet tas kaut kad tuvākajā nākotnē, ja vairākums par. :)

bilde: leavingschool.co.uk

2 komentāri:

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...