otrdiena, 2011. gada 22. februāris

par vasaru ziemā.



Interesanti. es arvien biežāk iedomājos par vasaru. bet gaidu taču pavasari.ne tikai es, mana sejas āda sauktin sauc pēc gaisa, pēc saules glāsta, pēc sportiskajām aktivitātēm svaigā un siltā gaisā.

Taču vakar kaut kā sākām runāt par to, ko darīsim vasarā.ko gribētu un ko varētu, un ko būs vienkārši jādara.

domājām, kur tad nu dzīvosim. pagājušajā gadā smuki mums sanāca tā, ka dzīvojām laukos. no rīta vēlāmies un gājām dārzā sauļoties, gatavot brokastis, vingrot, smieties un vēlāk braucām ogot un sēņot. es teikšu, ka man ļooti patika. pārsteidzoši ļooti. katram tādus četrus mēnešus. vēl mēs sākām mazliet riteņot. visi piedalījāmies sacensībās ar riteņiem, ko aizņēmāmies no māsas ģimenes krājumiem. un tad nu es vakar savam mīļajam vīram saku, kā, nez', būs šogad!? gribētos līdzīgi, kaut, viens otram ieskatoties acīs, sapratām, ka gluži līdzīgi jau nesanāks vis.

taču es padomāju, ka šis ir tas, ko noteikti vasaras mēnešos es gribu paspēt realizēt:

- man ir arī vispirms jāgrib vasaras sākumā aizstāvēt uzrakstītos divus skolas darbus, lai prāts mierīgs un grumbas pierē netraucē iesauļot zeltainu sejas ādu.

- nedēļas nogale neiepazītā LV jūrmalā, nakšņojot teltī, pie dabas, ar savējiem. kad ķer viļņus, cel pilis, gatavo vakarā zupu virs ugunskura. Tā kā mans vīrs bumbojas pludmalē, tad ticu, ka tur mēs būsim bieži, bet man gribas savādāk, svētkus ikdienā.

- aizbraukt uz Palangu un Pērnavu. paņemt skrituļslidas ar lielajiem riteņiem un izskrituļoties, un izbaudīt burziņu.

- uzrīkot nedēļas nogales satikšanos ar draugiem, viņu bērniem, kur darīt daudz un dažādas lietas. ar priekšnesumiem, vingrošanu, kādas valsts virtuves iepazīšanu, dejām vakarā, kopīgām un atsevišķām sarunām par tēmu, kas nu nāk prātā.

- noteikti neaizmirst par orientēšanās sacensībām, kā arī atkal pārbaudīt savus spēkus riteņbraukšanas sacensībās. vienu reizi pamēģināt triatlona distanci.

- apmeklēt Positivus un apreibt no tā, kas tur notiek.

- pievērst uzmanību savai profesionālajai izaugsmei, bet to es ceru jau paveikt pavasara mēnešos.

- apmeklēt tirgu ar savu pīto grozu.

- izlasīt vairākas grāmatas, ēst ogas un dārzeņus, peldēties, braukt ar ūdensslēpēm...


He, izskatās, ka man prātā patiešām vasara un es zinu, kā gūt labumu no tās. Jāizmanto un jāsaēdas tik, cik lien iekšā.

Bet tagad gan pie darbiem! Veiksmīgi,lalalaa

Evita




bilde no vectorstock.com

2 komentāri:

  1. Klau, kāpēc es šajā sarakstā neredzu neko par braukšanu uz Berlīni? Tur laikam būs kāda kļūda... :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...