svētdiena, 2011. gada 13. februāris

ar atgriešanos.



Ziniet, lai arī man vēl joprojām ir neciešams klepus un paaugstināta temperatūra, man ir tāda neparasta izjūta, ka esmu atgriezusies mājās. Un tā ir tik.. laba. Tik brīva. Tik pacilājoša. Esmu pateikusies un atvainojusies. Esmu raudājusi un smējusies. Esmu cietusi un radījusi ciešanas. Esmu meklējusi un neatradusi. Esmu sūtījusi vēsti un nesaņēmusi atbildi. Esmu mācījusies un aizmirsusi. Esmu lasījusi un metusi prom. Esmu ieturējusi distanci un tomēr tuvojusies. Esmu lauzusi sevi, savas domas un savu būtību. Un esmu pieņēmusi.
Ir tik dažādi dzīvesstāsti. Ir tik dažādi ceļi. Un mēs paši izvēlamies, vai iet pa labi, pa kreisi, vai turēties taisni. Un pienāk brīdis, kad tu saproti, ka esi mājās vai arī, ka esi tālu no tām.

Lai jums labi!

Evita

iztēli padariiju reālistisku ar http://trendhousedesign.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...