pirmdiena, 2011. gada 21. februāris

Aproce Tev.

Man šķiet, arvien biežāk cilvēkiem gribas dāvināt, ko interesantu, kas pārsteigtu, kas kaut ko pateiktu par dāvinātāju, kas atgādinātu kādu notikumu, kas vienkārši iepriecinātu...
Lai dāvinātu, nav jābūt īpašiem svētkiem, jo tos jau mēs paši varam radīt. un galvenais, ne tikai domāt tā, bet rīkoties! varam vienkārši pateikties draudzenei/draugam, ka izpalīdzēja, vai gribam pajokot un kādu 'ziņu', mājienu dāvāt, lai ir, par ko pasmaidīt...

Lūk, šķirstīju žurnālu un pievērsu uzmanību, ka aprocei stila redaktore izvēlējusies manu vārdu. pasmejos, uzskatu to par zīmi man, un pastāstu jums! Ne visi prot, ko tādu pagatavot, varbūt slinkums, varbūt neticība, bet var arī pasūtīt. galvenais ir gribēt labu!





pamēģini te savu variantu!

Lai gribas pārsteigt biežāk!

Evita

2 komentāri:

  1. Jā, tā ir ar tām Evitām. Ne vienam vien šis vārds paliek atmiņā pēc pirmās nosaukšanas reizes :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...