pirmdiena, 2010. gada 8. marts


tieshi shodien es gribētu kafiju ar pienu. ar uzputotu pienu. mmm... tieshi shodien es gribētu saules pielietas debesis. tieshi shodien es gribētu smieties aiz bezrūpiibas, kā tas visdriizāk bija tajās vasarās pie vecmammas. vēl es shodien gribētu uzcept svētku piiragu, uzklāt galdu. un pie sevis baudiit, kā mani burviigie draugi jokojas un pārspriež kādus jaunumus.
tieshi shodien es visspilgtāk izjūtu kā tieku frustrēta. nedod man to, ko gribu. ne pa kam. es dzirdu, kā manas domas skraida, lai atrastu pareizās atbildes. un sirds sit kaut kā savādāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...