pirmdiena, 2010. gada 15. marts

nedēļas vārdi.



spilgta saule. samiegtas acis. smaids. sārti vaigi. saulesbrilles. labs noskaņojums. ilgas. sarkaniigas tulpes uz palodzes. jā, protams, mūzika, kas mazliet ieshūpo, apmiiļo. papiiru kaudze uz rakstāmgalda. suņu rejas. putnu dejas (nu tik labi saskan, ka nevarēju neuzrakstiit). shūpoles un to iidēshana. bērnu smieklu skaņas. nobastota lekcija (ja, man nudien ir attaisnojums, bet kuru gan tas interesē?)skaisti žurnālu vāki. darba meklēshana. puķu iemitināshana jauno podos. apģērba maiņa. novēroshana. labu vēlējumu nosuutiishana savējiem. balts aitādas paklājiņs, kas ļauj izcelties oranžajai nagu lakai. jaunas deju kurpes (lasi: sporta bikses labakai skrieshanai). daudz nesatiktu cilvēku. lētas aviobiļetes koshās krāsās drosmiigajiem. slēpes un absolūts nogurums.

re, vienā elpas vilcienā esmu tik daudz pastāstiijusi.

lai jums visiem labi, prieciigi, ceriigi, krāsaini...

tiekamies,
evita.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...