otrdiena, 2010. gada 9. marts

mana zaļā izjūta.


shodiena ir ar citām jūtām piepildiita. un paldies dievam par to. shodien izjūtās dominē zaļā krāsa. tas nekas, ka vēl kupenas un visapkārt balts. mani ir sasniedzis zaļais. atceros, lai paātrinātu pavasari izjūtās, mana mamma devās uz mežu pēc bērza zariem. tad tie tika ielikti māla vāzē un tika gaidiitas zaļās lapiņas. un nekas nav mainiijies, mamma dara tāpat. es savukārt mēdzu podiņos sasēt zāli un priecāties par to. bet katram droshi vien ir savs stāsts par pavasara gaidiishanu, rituāliem un izjūtām. un tad es shodien sāku domāt, kas tad ir tik hipnotizeejoss tajā zaļajā. tā ir absolūti mana favoriite starp krāsām. lūk, ko saka zinātāji par zaļo krāsu:
"Zaļā ir nemirstības un dabas krāsa. Tā simbolizē at­dzim­šanu, atjaunošanos, jaunību un izaugsmi.
Zaļā krāsa simbolizē harmoniju un līdzsvaru, jo tā stabilizē gan fizioloģiskos, gan psihiskos procesus. Šī krāsa ļauj apjaust savu veselumu un visaptverošu mīlestību. Zaļās krāsas ietekmē vieglāk veidot savstarpēju izpratni un saprašanos. Zaļā krāsa atrodas pastāvīgā attīstībā, tāpēc ir atkarīga no ārējiem apstākļiem. Tā ir krāsa, kas atjauno.
Nepatika pret zaļo krāsu var norādīt uz neapmieri­nā­tību ar savu emocionālo stāvokli, neatrisinātām smagām savstarpējām attiecībām, nesaprašanos vecāku un bērnu starpā, taču tieši šī krāsa palīdz kliedēt negatīvās emocijas."



Es vienmēr esmu jutusies tuvāka dabai. skatoties uz savu meitu, es jūtu, ka viņa arii ir dabas bērns. un tās attieciibas ir vienkārshas. ir tikai jāļaujas un jāmiil. bet ko noziimee miilēt, jūs jau droshi vien labi zināt.

Labu veiksmi darbos.
Evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...