pirmdiena, 2011. gada 18. jūlijs

oficiāli un pārējais.

Oficiāli paziņoju, ka vakar baudīju gardāko siera kūku. Tā bija tieši tāda, kādu mana iztēle bija uzbūrusi. tāpēc štrunts par kalorijām, es šovakar gatavošu to pati. recepte.

pēc iepriekš rakstītā jau var noprast, ka vakar bijām uz helēnas četurtās dzimšanas dienas svinībām. dažas atziņas no tās.

Jubilāre un Betija.

- svētkiem vasarā ir daudz priekšrocību. viena no tādām:


- bērnu ballītēs bez traumām neiztikt. taču tas, ka mammām sāp divreiz vairāk, kad bērnam asiņo deguns, man ir pilnīgi skaidrs. tā teikt - pārbaudīts uz savas ādas.

- ēdieni, kuri viesiem paši kopā jāsaliek, rada tādu labu procesa sajūtu. novērojama liela rosība ap galdu un sastāvdaļām, izvēloties īstās. iznākums tieši tāds, kādu tu neesi paredzējis.

- nevajag baidīties no izmaiņām - izskatā, garšās, aktivitātēs, uzskatos. tā teikt, neesiet nu rigidi, mani dārgie!

Vietējā, kura nav baidījusies.

šobrīd teju visas draudzenes esam īsmatainas. bija laiks, kad es 'raudāju' par katru cm, ko atstāju frizētavā. nevarēju iedomāties sevi citādāku. šobrīd es jūtos lieliski ar īsu matu griezumu, tāda noteiktāka, konkrētāka. jā, mazliet vairāk jāpavada pie spoguļa, tos saliekot īstajā virzienā. bet tās tiešām ir 5 minūtes vairāk. tā kā - Iveta, es Tevi iedrošinu. Brīnumu lietas notiek, ja tām pretī sper vismaz pirmo soli. Un kā teica Ines, sāc jaunu dzīvi! Es tikai pievienojos. ļauj sev dzīvot savādāk!

- maxi esot modē. es arī aizņēmos maxi. [mazliet gan par lielu, klusi atzīstos.] bet nekas, varēju sajust, kā tas ir, kad visu laiku jāatceras par kleitu - lai durvīs neievērtu, lai neuzkāptu, lai cits neuzkāptu. tāds vienas dienas piedzīvojums. neslikts. tiešām. viena tāda garderobē ļoti labi iederas.

- reizēm nevajag neko īpašu, kad ir vienkārši labi. nevaru saprast, kur tas noslēpums paslēpts. varbūt paša cilvēka atvērtībā?
Gabaliņu?

Mana nedēļa pirms brīvās nedēļas! Lai top!

Evita

1 komentārs:

  1. Ai,jā, īsi mati. Tev katrā ziņā piestāv. Un paldies par melleņu kūku vakar. Un arī par rosolu paldies.

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...