svētdiena, 2010. gada 30. maijs

kā pie svētdienas. novērotais.


vakardien biju ciemos. braucu pa nezināmu ceļu, pie zināmiem cilvēkiem. bija arī cilvēki, kurus iepriekš redzējusi biju visai maz.
tas, kas man ļoti patika, bija novērot viņu savstarpējās attiecības. cik cilvēku, tik, protams, reakciju un tik viedokļu, uzskatu un izpildījums. bet viens noteikti atkal ir skaidrs. cilvēki ir satikušies, lai kaut ko no otra iemācītos. viens mācās, ka ar baltajām zeķēm, kas tikko nopirktas, nedrīkst tā vienkārši staigāt. vēl kāds, ka attiecības nav tikai sekss, kaut ļooti jau gribas :)vēl kāds mēģina saprast cilvēku, kurš 'neieliekas' rāmjos un vispār pieņemtajās 'normās'. un ziniet,tas, ko es vēl redzēju, ka šobrīd viņiem kopā ir labi. es ticu, ka tad, kad vairs nebūs, viņi pateiksies viens otram par kopā piedzīvoto. un turpinās iet SAVU ceļu, skatoties uz priekšu un ne tik daudz lūkojoties pagātnē. mācīties vienmēr ir grūti, bet to, ko esam apguvuši, nav vienkārši ne atņemt, ne aizmirst.

Lai jums IR interese - dzīvot, mācīties, raudzīties, strādāt, mīlēt, draudzēties, izzināt, piedzīvot.. (droši turpiniet)

Ar sveicieniem svētdienā,
evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...