otrdiena, 2010. gada 4. maijs

13 plus ievads

Esmu mazliet apmulsusi, nosalusi. Un tas atspoguļosies droši vien šajā ziņā. Šodien es būšu tāda, kāda es vispār neesmu. Reti ievēroju struktūru. Man patīk brīvais stils. It visā. Bet šodien es uzrakstīšu teikumus, par kuriem pēdējā laikā esmu domājusi.

1. Cilvēku reakcijas stresa situācijā ir neparedzamas. Ko vairs zaudēt!
2. Manipulēšana iet uz urrā, un tā notiek, jo KĀDS atrod aiz kā „aizķert” tam otrajam. (runā, ka beigt šo nodarbi varot, atzīstot skaļi savu vājo vietu.)
3. Pieķeršanās ir baigā štelle (nevaru atrast citu vārdu). Tā ir kā epidēmija. Bet mēs tiecamies un tiecamies pieķerties. Nē, mēs pat netiecamies, mēs to vienkārši izdarām, smacējot patiesībā tos, kurus it kā mīlam. Un tad arī bez tās manipulēšanas nekā neiztikt. (šajā sakarā man ļoti patika intervija Santā ar Māri Liedi.)
4. Esmu laikam beidzot pieaugusi. Dāvanas mani tā neiepriecina, kā iepriecina cilvēki un vārdi.
5. Cilvēki vēl joprojām domā, ka homoseksualitāte ir izlaidība. Un saviebj degunus, runājot par mistiskajiem VIŅIEM.
6. Mani draugi ir ļoti dažādi. Es viņus nudien mīlu. Reizēm man vajag no viņiem atpūsties, padzīvoties ar sevi, un esmu laimīga, ka viņi to pieņem un saprot. Tie taču ir mani draugi, kuri reizēm mani pārsteidz un palīdz.
7. Ir dziesmas, kuras es varu klausīties un klausīties. Ir ēdieni, kurus es varu ēst un ēst. Ir cilvēki, pēc kuriem es ilgojos. Ir idejas, kuras es gribu realizēt. Ir notikumi, kuri mani iepriecina un ir tādi, kas skumdina.
8. Man reizēm pietrūkst savas mammas. Jo vairāk man viņas pietrūkst, jo vairāk es saprotu, ka tas ir stāsts par MANI, nevis par viņu.
9. Mani aizkustina lauku cilvēki un viņu pasākumi. Zālei krāsa ir nolupusi, skatuvīte niecīga, bet viņi uztaisa balli un ir priecīgi par to. Un man, klausoties dziedājumā, sariešas acīs asaras.
10. Jā, protams, es izravēju skaistu puķu dobi. Jā, tūlītējs galarezultāts reizēm ir ļoti vajadzīgs.
11. Es neesmu tā, kas izliekas citu priekšā. Es zinu, ka es kādam patīku, kādam pat ļoti nepatīku. Bet es esmu ES. Es nebūšu savādāka. Es nemainīšos, lai tev patiktu. Traki, vai ne? :)
12. Būt šeit un tagad. Šeit un tagad saprast, kā es, tu jūties. Šeit un tagad dzīvot, nevis cerēt, ka tad mēs gan dzīvosim un tad mēs gan būsim beidzot laimīgi. Aizej un izdari, ko gribi - tagad. Pasaki, ko gribi pateikt - tagad. Dzīve nudien ir šeit un tagad.
13. Lai laba svētku diena!


bild atradu: www.aguntherphotography.com/

evita

3 komentāri:

  1. manā kompī Tavs blogs ir novietots bukmarku tūlbārā. ar nosaukumu putni. lai īsāk. :) un katru dienu paskatos, vai ir kas jauns. tādu satikšanos sajūtu meklējot.. ;)

    AtbildētDzēst
  2. es saku, ka mani draugi ir īpaši. tevi es dikti mīlu. un zinu, ka vienmēr esmu gaidīta jūsmājās. un tas mani silda.

    AtbildētDzēst
  3. Es arī ieskatos te katru dienu. Un atvainojos, ja ne vienmēr sanāk dot atgriezenisko saiti rakstveidā. Domās tāda ir vienmēr...

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...