ceturtdiena, 2010. gada 27. maijs

9 jautājumi sev.


Es nudien zinu, ka man citi darbi jādara, nevis putnos jāraksta. Taču man vienmēr vislabāk tieši šādos brīžos patīk darīt kaut ko citu. Piemēram, tīrīt virtuves skapīšus vai pēkšņi pārkārtot māju. Vakardien, lai nebūtu daudz laika jāvelta prezentācijas veidošanai, nopirku žurnālu Santa. Tā beigās ir sadaļa – 10 jautājumi. Tad nu es arī centīšos uz tiem atbildēt. Pašai varētu būt interesanti pēcāk lasīt.
1. Ko tu darītu, ja tikai šopavasar beigtu vidusskolu?
Pavisam nesen biju uz skolas salidojumu. Esmu pabeigusi Valmieras Viestura vidusskolu, burvīgu skolu. Man bija iespēja izstaigāt klases, noskatīties izrādi un galvenais satikties ar klasesbiedriem. Un tā pēcgarša bija burvīga un atziņa, ka viņi ir tikpat lieliski kā agrāk, mani nepārsteidza. Un galvenais , kas mani iepriecināja, mēs varējām neizlikties par to, kas neesam. Hmm, bet atgriežoties pie paša jautājuma, es laikam kaut kur aizbrauktu pēc šī notikuma. Man ļoti gribētos iepazīties ar jauniem un interesantiem cilvēkiem, iespējams, kaut kur pastrādātu, lai iegūtu gan pieredzi, gan līdzekļus.
2. Ko tev vislabāk patīk darīt?
Lasīt, skriet man ļoti patīk, vingrot, būt kopā ar meitu un vīru. Būtiska loma manā dzīvē ir arī draugiem, tāpēc cenšos ik pa laikam satikt viņus. Un vēl man patīk DZĪVOT.
3. Kas ir tava brīvība?
Man šķiet, tā ir iekšēja sajūta. Mana brīvība ir nebaidīties par savām izvēlēm un virzīties uz saviem mērķiem. Protams, mana brīvība nedrīkst nodarīt citiem sāpes. Kaut gan – katrs esam atbildīgi par savu dzīvi.

4. Kas tevi tracina?
Mani tracina, ja kāds man uzspļauj. Tas bija pirmais, kas ienāca prātā. Mani tracina cilvēku rupjība, neiecietība, ļaunums. Vēl man tracina, ja cilvēks nespēj atzīt savas kļūdas. Tracina nespēja pateikt, ko patiešām domā, ka cilvēki izliekas, manipulē un spēlē spēles.

5. Kuras filmas sižetu tu gribētu izdzīvot?Kaut ko spriganu droši vien. Čārlija eņģeļos gribētu būt viena no tām dullajām, kas lec un skrien. Labprāt spēlētu arī kādu varoni – glābēju, kas kaut kā vārdā no kaut kā atsakās, ne velti šie sižeti mani uzrunā.
6. Ko tu domā, skatoties uz smukām meitenēm (varbūt te man būtu jāatbild par puišiem?)?
Par meitenēm. Man ļoti patīk meitenes bez tjūninga, jo es saprotu, ka tās ir patiešām par sevi pārliecinātas, ar stipru ego spēku un tīru galvu. Ja tādu dabas bērnu redzu, nodomāju – ai, cik jauki!
Par puišiem. Hmm, es tā neesmu piefiksējusi, ko nu es domāju. Es esmu emocionāla, bieži izrādu, kas man patīk, kas nepatīk. Droši vien šie puiši redz mani smaidām.

7. Kā tu gribētu sagaidīt savu astoņdesmito dzimšanas dienu?
Es gribētu būt kopā ar sev nozīmīgiem cilvēkiem. Skatīties kādu filmu dārzā. Un smieties, smieties, smieties…. Tā, lai dvēsele gavilē par manu mūžu un notikumiem.

8. Ko tu teiktu, ja vienu rītu pamostos kā vīrietis?
Es saprastu, ka sākusies mana jaunā dzīve.

9. Dziesma vai melodija, kura tev uzdzen skudriņas, lai cik daudz to klausītos?
Parasti man šīs dziesmas saistās ar kādiem konkrētiem mirkļiem no manas dzīves. Un nereti tās ir latviešu valodā. Kad biju uz Valta Pūces Tuvplāniem, man gandrīz viss koncerts pagāja skudriņās. Tāpēc reizēm es nospiežu pogu STOP.

Jautājumi aizņemti no žurnāla SANTA jūnija numura. Tur uz tiem atbild Intars Busulis.

Lai laba nedēļas nogale!
Turiet īkšķus, lai man veicas prakses darba aizstāvēšanā!

Evita

1 komentārs:

  1. Turu par Tevi, Evitiņ, īkšķus, un esmu pārliecināta, ka nekas nevar noiet greizi!

    Vita

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...