trešdiena, 2010. gada 19. maijs

Kate

Kate ir man laba draudzene kopš vidusskolas laikiem. Kate ir garāka par mani, ar tumšiem matiem un skaistām acīm. Vienmēr sakoptām rokām, un man šķiet, viņa patieshām ir sievišķīga un gudra. Vēl viņa ir drosmīga. Mums kopā vienmēr ir interesanti. Uz Kati var paļauties. Es varu lūgt palīdzību viņai un viņa man. Un varu saņemt atbalstu un patiesas atbildes. Viņa reizēm mani iedvesmo un reizēm pārsteidz. Kate ir arī mēģinājusi nedraudzēties ar mani. Bet, cerams, saprata, ka tā ir kļūda. (hehehehe) Un es arī esmu mēģinājusi nedraudzēties. Taču vērtība – draudzība - bija vairākus soļus priekšā lepnībai. Kate man ir palīdzējusi tulkot darbus, kad neesmu ar to tikusi pati galā. Kate vienkārši ir bijusi blakus. Mēs netiekamies bieži, tas shobriid nav iespējams, bet sajūta, ka viņa ir nozīmīga man, nav pazudusi.
Es priecājos par Tevi! Par Tavām izvēlēm un notikumiem! Man ir mazuliet žēl, ka nebiju klāt jā vārda teikšanas brīdī, bet tas jau tikai man egoisms.. Pēc pāris dienām tiekamies!

3 komentāri:

  1. Paldies. Un noteikti būs arī ballīte Latvijā par godu šim notikumam, kurā piedalīsies mani un mūsu cilvēki.Tu būsi pirmajā rindā! :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...