otrdiena, 2010. gada 18. maijs

mazais zilais aparātiņš



maijs. viens no maniem mīļākajiem mēnešiem. laikam jau visvis. ne tāpēc, ka dzimšanas diena, bet varbūt arī tāpēc plusiņu šim mēnesim vairāk. ievas un ceriņi zied, ķirši un ābeles arī. un smaržo pa ĪSTAM. varbūt tāpēc no laukiem nesteidzos uz pilsētu, jo man TĀ patīk atvērt durvis un ieelpot vasarīgo rītu. uz trepītēm malkot rīta kafiju. un priecāties par nopļauto mauriņu.
vakardiena bija absolūti interesanta. manam māsas puikam ir nopirkts kvadracikls. tāds zils. puika absolūti laimīgs. vismaz tv palicis otrajā plānā, cerams, ka uz bērnu dārzu ies:). es jau arī nevarēju nostāvēt tā mierīgi malā. uzprasījos uz izmēģinājuma braucienu. un tad es jau laidu. spiedu to rokturi spēcīgāk un mazāk spēcīgi. zilais rīks kustējās te ātrāk, te lēnāk, palecās bedrēs un tad pakrūtē iekutējās. BET mani tas AIZRĀVA. sapratu, ka ātrums man patīk. un arī biedē. bet tieši tāpēc jau arī patīk.un tieši tāpēc man nekad nebūs motocikls.

Izbaudiet lieliskos vakarus!

Evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...