ceturtdiena, 2010. gada 1. aprīlis

aprīļa sākums. saule silda. un kupenas rūk.


ja es tagad varētu, es gribētu sēdēt uz saules pielietas terases un vērot cilvēkus. kā tie smejas, dusmojas, izliekas, viļas, satiekas, runājas, dejo, pielabo frizūras, spēle bumbu, ēd saldējumu, brauc ar tikko no ziemas guļas izvilkto riteni, krāso lūpas, sačukstas...

2 komentāri:

  1. Bet es brīvdienās uz sava balkona taisīju dārzu. Pa pusei jau gatavs. Vēl kādas pāris puķu kastītes vajag un tad jau būs labi. Pašlaik smaržo pēc lavandām... Brauksi ciemos?

    AtbildētDzēst
  2. es nezināju, ka tev ir balkons. es lidošu. jā.

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...