otrdiena, 2011. gada 21. jūnijs

tā notiek.


Ka jau nedēļu man sāp galva. kas ir galvassāpes? parasti tas liecinot par to, ka esi tur, kur iekšēji pretojies būt. citi stāsta, ka tas esot perfekcionisms, kas izpaužas kā galvassāpes, jo arī ir konflikts starp reālo un ideālo.

nevaru saprast, par ko īsti ir mans stāsts. Taču pēdējā laika notikumi manī ir kārtējo reizi apstiprinājuši iepriekš novēroto - tur, kur tev jābūt, tu nevari nebūt, bet tur, kur tev nav paredzēts būt, vari darīt daudz, bet tu tur nebūsi.

es šodien daudz domāju par izvēlēm. par to, ko izvēlamies. un to, cik grūti ir izvēlēties, cik grūti ir atteikt, kaut precīzi zini, kas tev pašam ir labāk. no vienas puses teoretizēt ir ļoti vienkārši. arī otram ir vienkārši pateikt un pamācīt, bet pašam izdarīt pirmo, otro un trešo soli nav tik vienkārši. un tā nu es šodien sēžu un domāju, kā labāk. viens materiāls labi zināms un drošs. otrs - nezināms, jauns,bet perspektīvs. nu ja, nav jau, ko daudz sevi mocīt. izvēli jau iekšēji esmu izdarījusi. lai man veicas, jo veiksme man būs vajadzīga.

Vēl aktuāls ir kļuvis jautājums par to, kas šodien jādara? man jau vienmēr ir, ko teikt.

- jāuzvelk kleita vai elegants bikškostīms. Katrā ziņā jāietērpj sevi svētku drānās, lai pats jūties labi:)

- tā kā šodien ir enerģētiskākā nakts, jo vasaras saulgrieži. Es laikam par ko tādu uzzināju tikai pirms pāris gadiem. Man fiziski šādās dienās gribas būt tuvāk dabai. Ugunsrituālu ir vērts veikt, jo uguns, izrādās ir ar maģisku spēku. Par to vari palasīt te, te

- vēl man šķiet burvīgi šo nakti pavadīt tur, kur kāds skandina ģitāru un dungo dziesmas. caur uguni saskatīties, sasmaidīties un sūtīt domas. varbūt saklausa un sūta atpakaļ.(hehe) padodiet man arī zināt, kur šodien trinkšķinās, labi?

- tad nu jāsagaida saullēkts tīram, baltam, skaistam, gudram, mierīgam, laimīgam, godīgam un tā jādzīvo arī turpmāk. :)

- esiet arī reāli un neaizmirstiet par odiem, siltām zeķēm un to, ka rītdiena būs miegaina.

- protams, visi rituāli parasti ir daudz spēcīgāki, ja ar un ap tevi ir mīloši cilvēki, tavējie, savējie, līdzīgie... ir atļauts veikt saulgriežu nakts plānā izmaiņas pēc savām vēlmēm.


Lai jums izdevušies vasaras Saulgrieži, gards siers, maz alus un līksms prāts!


Ar sveicieniem,
Evita

bilde te.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...