trešdiena, 2011. gada 8. jūnijs

šūpojošās krūtis un meditācija noslēgumā.

Lai iet! Kāpēc gan ne? dzīvē taču iespējams it viss. tikai jādomā par tām izvēlēm.

Šorīt ātrā solī devos uz darbu. man patīk no rīta pastaigāties. un ziniet, šajos dažos agrajos rītos ir atgriezusies tā bērnību dienu sajūta, kad mosties prieka pilns par dienu un tā smaržo. bet ne par to.
ejot attāli jau redzu vienu 'sportisti', kura tā kā soļojot, tā kā tekot un vēzējot gar sāniem rokas, acīmredzami nodarbojas ar rīta sportiskajām aktivitātēm. sportot vajag. var savu nīgrumu, agresiju, trauksmi izlādēt darbībā. kolīdz meitene man ir pavisam tuvu, redzu tās divas brīvi šūpojošās krūtis. vai tiešām tās nav žēl! zemes pievilkšanās spēka likums taču darbojas arī uz tām. bet pats būtiskākais jau laikam ne manas izjūtas vai racionālā pieeja, bet tas, ka meitene jutās tā labi. to ar savu trenēto aci (smaidu)varēju saredzēt. Bet man tas tomēr nešķita simpātiski. protams, protams, esmu jau samācījusies, ka jāuzdod sev jautājums (ja neuzdošu es, es zinu, ka daža laba kolēģe iehihinās gan), kāpēc man tik ļoti tie izspiedušies krūšu gali nesimpatizēja? būs jāiet uz terapiju pastrādāt ar to!!! :)

Bet, lūk, pretstats, iepriekš rakstītajam, ir Ķoņos notiekošais seminārs. Ja kādam gribas jaunu pieredzi, man šķiet, ir vērts veltīt tam laiku un uzmanību. Interesanti ir noteikumi, kas jāievēro, un viens no tiem ir šķīstības noteikums - kurā teikts, ka jāatturas gan no seksuāliem kontaktiem, gan apģērbam jābūt vienkāršam, neizceļot auguma aprises. Arī nedrīkst runāt un prātu nodarbināt ar nevajadzīgo - mūziku, avīžu rakstiem. šķiet, mūsu sabiedrība sāk pamatīgi šķelties. vieni stutē krūtis pa priekšu, mākslīgi uzlabojot savu pašapziņu, citi patvērumu rod garīgās vienībās. man šķiet, tieši šis kontrasts spēj izraisīt kaut kādu vieglu šoku vai rezonansi, kad gribas sev pirms miega pajautāt, kas tad ir manas vērtības. tas, nez', ir viegls vai grūts jautājums?

cik zinu, šodien ir arī iespēja pakoriģēt savu vērtību skalu, piedaloties oligarhu kapusvētkos.

Nobeigumā alda kalniņa asociācija par putnumeiteni. Sapratu, Aldi, katrai putnumeitenei savu putnuveci! :)

Veiksmīgi,
Evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...