piektdiena, 2011. gada 10. jūnijs

es izvēlos stāvēt tam pāri.

Esmu izlēmusi, ka nav ko tik siltos vakaros sēdēt mājās, bet jāiet ārā, cilvēkos, notikumos, piedzīvojumos. Vakar savas ģimenes pārstāvjiem ieminējos, ka vajag aizstaigāt līdz kalnciema ielai. uzaicinājām līdzi vēl mums mīļu draudzeni un to arī realizējām. mana meita izvēlējās sev kleitu, apsēja banti ap galvu, ko beigu galā noņēma, jo Betijas mamma, proti, es, izteica minējumu, ka tā nebūs ērta, kritīs nost un ka tā ne pārāk labi izskatās. Taču droši vien tā nevajadzēja. Es ļoti vēlos, lai mana meita pati spēj izvēlēties un novērtēt, kas der viņai, kas patīk, kas nepatīk, kas izskatās, kas ne tik ļoti. Es reizēm varu tikai brīnīties, cik ļoti mammas realizē uz saviem bērniem savus sapņus, fantāzijas. reizēm ļoti skaisti, reizēm ne pārāk, reizēm skaisti, bet neatbilstoši vietai un laikam. Taču stāsts par to, cik ļoti, ļoti man patika vakardienas Goran Gora un visi cilvēki, ko tur saredzēju. Patiešām. man šķita, visi ir priecīgi, mazliet domīgi, laimīgi un paši. sarunas. klusums, ieklausīšanās dziedātajos vārdos, kāda skatiena noķeršana un kautrīga novēršanās. burvīgi. dzīve, kā es tevi mīlu!
ar draudzeni aizrunājāmies par ... par dzīves notikumiem. par izvēlēm un par to, cik ļoti gribas stāvēt pāri negatīvajai ietekmei, aprunāšanai vai intrigu starpniecībai. kāpēc man sev melot un iestāstīt, ka man kāds nepatīk tikai tāpēc, ka viņš nepatīk kādam man tuvam cilvēkam? kāpēc man uzvesties tā, kā to vēlas kāds cits, bet nevēlos es pati. kāpēc man pieņemt lēmumu, tāpēc, ka tas būtu vispārpieņemts, ja es ar visām savām šūnām jūtu, ka es to nemaz šobrīd negribu. kāpēc man raudāt par pagātni, ja varu priecāties par šo mirkli. kāpēc man meklēt otrā netikumus, ja man pašai vienkārši ir bail no tuvības. Tāpēc jau mums dota iespēja izvēlēties.
Lūk, tāpēc virsrakstā tāds teikums. būtiski reizēm sev atgādināt - hei, kas patiesībā tagad ar mani notiek? kāpēc tā uzvedos? un atbildes reizēm gan pārsteidz, gan mulsina!

Skaistu piektdienu! Un margrietiņu pušķi jums!

evita

P.S. Ļoti vēlētos jums lūgt un sagaidīt ieteikumus obligātajai šīsvasaras literatūrai. būšu pateicīga.



Bilde ņemta te.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...