pirmdiena, 2011. gada 6. jūnijs

punkti

tā kā pēdējā laikā man gribot negribot jābūt strukturētai, tad arī šodien varētu šo tendenci nezaudēt. esmu pabeigusi divus milzonīgus darbus, kas ir prasījuši manu smadzeņu sasprindzināšanu un ļoti daudz spēka, jo, šķiet, visi vārdi izrakstīti. bet nekas, dzīve turpinās, kas, protams, ir ļoti labi, vai ne?

1. vasaras laikā vajadzētu padomāt par darba laiku izmaiņām. lai strādājošie varētu paspēt gan zemenes nopirkt tirgū, gan saules starus pabaudīt. arvien labāk var saprast dienvidnieku diendusas un nakts dzīvi.

2. odu atbaidīšanas flakoniņš. vēlams eko, lai pats neatbaidītu savu veselību. vakaros tas ir ļoti, ļoti nepieciešams.

3. meitenes, kleitas. es zinu, ka jums tādas jau noteikti ir. bet es šovasar gribu garu kleitu. man šķiet tajās ir kaut kāds šarms.

4. zemeņu kokteilis ar pienu. zemeņu, piparmētru, saldējuma kokteilis. zemenes ar putukrējumu. zemenes ar pienu kā bērnībā. vienkārši zemenes. zemeņu uzpūtenis. zemenes šokolādē.

5. viegls, skaists mīlasstāsts. grāmatā vai pašas iztēlē, vai, protams, realitātē. skaista vēstule vai mierīgi vakari ar mūziku fonā un mandalas rūpīgu krāsošanu.

6. man ir radusies uzmācīga doma par draugu sapulcēšanos uz radošo nometni, kur katrs dara ko radošu, aizraujošu, skaistu un kopības mirkļa vērtu. draugi saņems pastā ziņu par vietu, laiku un ideju. atbilde obligāta. un nūģisms nekad ne ar ko nav labu beidzies. tāpēc šujiet kleitas un izvēdiniet teltis.

7. Rodžers Federers. viņš pats. solīju vīram, ka būšu 156789976tā rindā un rakstīšu Rodžeram, cik ļoti esmu lepna par viņu. nu nesanāca šoreiz līdz galam. bet kā vienmēr iepriecināja ar savaldību, taktiskumu, gudrību, valodu. bet viņš noteikti to visu jau zina, ne velti ir tur, kur ir.

8. brokastis vai pusdienas, vai vakariņas uz terases ir jābauda, kuram nav terases, jāatrod viena diena nedēļā, kad to darīt publiskākā vietā, bet tikai ar tādu publiku, kas iepriecina. kā ir, vai jau zini, ar kuru neesi sen ieturējusi/-is kopā maltīti? Dit?

9. savai mammai teicu, vai tiešām viss, ar ko vari šajā dzīvē nodarboties ir darbs un gulēšana. parasti, kad viņai zvanu, viņa dara vienu vai gatavojas darīt otru. garlaicīgi, mammu! kad tad, ja ne tagad.

10. šodien personīgais ziņotājs nāca klajā ar vēsti, ka jūrā ir silts ūdens. jaunu peldkostīmu. vai krēslas kailpeldē var sākt doties, kam vajag siltu. man vajag. bet var arī tā.

11. šodien pirmdiena. mazliet apjuku, rakstot datumu. 6ais jūnijs. un ingrīdām vārda diena! Sum sum suminātas! skaista diena ir, skaistas izjūtas un notikumus jums!


Priecīgi,
evita

3 komentāri:

  1. Vispirms apsveicu ar uzvaru pār lielajiem darbiem. Citādi es šodien biju veikalā un mērīju tieši garu kleitu. Aveņu krāsā. Un vēl man uz galda pilna bļoda ar ķiršiem un zemenēm. Un gribas arī tās mandalas krāsot. Tas man ļoti patiktu. Es zinu. Laikam uz viena viļņa esam :)

    AtbildētDzēst
  2. aicinājums uz kopīgu maltīti pieņemts!

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...