sestdiena, 2011. gada 21. maijs

zemenes smaržo un mūzika skan.

Vakar ar svaigi rozīgajiem nagiem devos no valdemārielas uz čaka ielas pusi. iedomājos, ka gribu aizstaigāt līdz matīsa tirgum, jo tas gandrīz pa ceļam man. un tad mani pārsteidza tirgus. ar smaržīgajām zemenēm, mazajām bietēm, ziediem, kūpinātām zivīm, garšaugiem un vēl un vēl.
tā vien gribējās, kā aiztecēt uz māju pēc sava groza un negausīgi iepirkties. vasara, draugi, ir klāt. kā jūtaties? :)
es vēl joprojām mazliet tam neticu, jo man biežāk ir auksti kā pavisam silti. man bieži nāk miegs, nevis baudu domlaukuma koncertpartijas (bet pie vainas noteikti ir pazeminātais dzelzs daudzums manās asinīs:). mana āda ir diezgan bāla, nevis zeltainākā tonī. toties mani nagi ir uzziedējuši - koši. :) un turpmākās trīs nedēļas būs ļoti, ļoti darbīgas. un, iespējams, to zeltaino toni nemaz nevarēšu tik ātri iegūt. bet es zinu, ka man viss vēl priekšā.
tas taču ir līdzīgi tam, ka nevaru būt galma dāma, ja esmu kalpone jau kurā pakāpē. nevaru būt filmu zvaigzne, ja esmu taustiņu klabinātāja. nevaru būt tas, kas vienkārši nevaru es būt. tāpēc varu tikai saprast, ko darīt ar to, kas esmu. un kā gribu to darīt. justies labi ar to, kas tev ir, nevis dzīvot sapņos par to, kā tev nav. es nesaku, ka nebūs. bet, manuprāt, visgrūtāk ir pieņemt to realitāti vispirms jau pašam par sevi. tādu, kāda tā ir. ar visu to, kas tevī dzīvo vai nedzīvo. sekojot savām īstenajām vēlmēm, lai cik jocīgas tās šķistu apkārtējiem, var tuvināties savai būtībai. un kuram gan ir tiesības par to nosodīt tevi?
vakar pēc garas un mazliet nogurdinošas dienas, noklausījos šo.
dziļums ir tas, no kā bieži vien mēs cilvēki mēdzam izvairīties. jo tad sākas kaut kas pa īstam un cilvēku var vieglāk ievainot. šī dziesma un izveidotais video, man šķiet, klausītāju aizved citā dimensijā - tiešā kontaktā ar spēcīgām izjūtām, kur melodija ieskanās katrā ķermeņa šūnā un bilde ir kā atbalss tai. vai nav skaisti, ka mums ir iespēja kaut ko tādu piedzīvot un izjust? esmu laimīga un pateicīga par to.

Lai nudien skaista jums šī nedēļas nogale.

Evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...