pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

2.maijs


Tā ir mana dzimšanas diena. es pilnīgi noteikti zinu, ka esmu vēlējusies piedzimt šajā dienā. jo 2.maijs man vienmēr ir šķitis tik atpazīstams un tik ļoti savs. šodiena ir mazliet savādāka. varbūt es esmu mazliet cita. nezinu. bieži iepriekš, atverot acis, es gaidīju, kad nupat mani apķers, bučos un vēlēs laimi. mazliet sakautrējusies, ka piešķirts man tik liels gods šai dienā. šodien es pavisam mierīgi no rīta attapos dušā. un gribēju ļaut ūdenim tecēt un tecēt, aptverot un sasildot manu ķermeni. un negribas skaļus vārdus vai skaļus notikumus. negaidot notiek brīnumjaukas lietas. no tīras gribas un dvēseles. kas mani no sirds iepriecina. kas man dod iespēju virzīties uz priekšu un pacelties dažus centimetrus virs zemes. un izdzīvot mirkli. nedomājot, kas man par to būs. vai nedomājot, ko kāds no manis patiesībā grib. ļauties. dot un saņemt. katra paša atbildība ir, ko ar prasīto, saņemto, doto iesākt. ziniet, man ļoti patīk būt tādai, kāda esmu. man patīk un arvien labāk izdodas ieklausīties sevī. lūk, sākas mans gads! Es zinu, ka tas būs savādāks kā iepriekšējais.

ar laba vēlējumiem,
evita

bilde: fatfatin.redbubble.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...