otrdiena, 2011. gada 10. maijs

ceļā


rītdien kāda meitene paņems savu lielo čemodānu, lai iekāptu lidmašīnā, kas viņu aizvedīs līdz otrai pasaules malai. tālāk nav iespējams.
man tas šķiet drosmīgi. braukt sapņu piepildījuma dēļ. ne kredīta vai sabeigtās sirds. piepildīt ne tikai savu, bet arī sava mīļotā cilvēka sapni. tas man šķiet arī cēli. ierasties un nevis pieprasīt vai sagaidīt, bet dot. dot savu izpratni par attieksmi, sarunu, dot savu pateicību un savus smieklus. piepildīt sevi ar to, kas līdz šim nav prasījis savu vajadzību tikt piepildītam.

Lai Tev labs ceļavējš. Lai izdodas saredzēt vairāk. Lai izdodas viegli.


p.s. zaļums visapkārt mani vēl joprojām mulsina. īsās piedurknes un bālganā āda nevieš ticību. bet - pie malas neticību, metamies iekšā saules pielietajā dunā!

Evita

bilde no http://www.flickr.com/photos/massonforstock/5680926464/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...