trešdiena, 2011. gada 20. aprīlis

priekšstatu ēna.



Šodiena ir lēna. kā miegains cilvēks. kā kazāka dziesmas. kā divplāksnis. kā klusinātas skaņas. kā čukčukbānis.
ir dažādi priekšstati (agrāk uztvertā jutekliskā veidola (asociāciju izraisīta) reprodukcija smadzenēs)par to, kāds izskatās laimīgs cilvēks. par to, kāds izskatās labs speciālista (cik jums gadu, dakterīt?:). par to, kas ir laba uzvedība. par to, kuras mammas pankūkas gardākas. par to, kā cilvēkiem jādzīvo. par to, kā jāpavada savs laiks. un piekritīsiet, ka tā labu laiku varētu turpināt.
un tad, kad priekšstats/-i sagrūst, paliek pāri kaut kas. kas nu katram. slikta pēcgarša. vainas izjūta. pārsteigums. nodevības izjūta. vilšanās. atvieglojums. riebums. satraukums. apmulsums.
šodien mazliet parunāju par priekšstatiem. un par to, kādi tie ir. man arī teica, ka esmu naiva. un es piekrītu. esmu. zinu un redzu kas un kā notiek tuvumā, bet citos rakursos tās pašas lietas mēdz notikt savādāk. un arī, iespējams, viņu sādžā tiek saukta par normu.

taču visvairāk man reizēs, kad jūtos apmulsusi, palīdz teikums, kas liek padomāt, kas tajā visā ir stāsts par mani, bet kas - ir cita, otra stāsts. lai vai kā. ļoti bieži stāsti un personāži tomēr mainās, taču es pati esmu tam visam kaut kur pa vidu vai malā, vai attālis vēroju. manas vērtības, izjūtas, ziņojums, ko sevī nesu, tā krasi un pēkšņi nemainās. ja cieņa ir man vērtība, tad tā vēl joprojām ir. ja apbrīna eksistē, tad tā turpina būt. ja mīlestība ir, tad tā vienkārši pastāv.
taču es dzirdu un redzu, cik ļoti cilvēki pieķeras saviem meliem, fantāzijām un priekšstatiem. paiet ļoooti ilgs laiks pirms viņš vispār to apjauš, kur nu vēl palaiž vaļā jeb ļauj tiem sabrukt. kailam būt vienmēr ir mazliet mulsinoši. tāpēc nudien vieglāk ir aiziet pie astrologa un neuzņemties atbildību pašam. tādās reizēs es varu izslieties un tieši teikt, bet, ko tu darīsi, ja astrologs kļūdīsies? un tādās reizēs es pati pie sevis klusi priecājos, ka esmu vismaz kaut ko lietas labā darījusi, lai virzītos uz to, kas man ir nozīmīgs. un interesantākais, ka neviens pa galvu nesit. un varbūt pat neievēro manas mazās uzvaras pār manām mazajām bailēm. reizēm der atcerēties, ka cilvēkam taču vēl būtiskāks par citiem un viņu lietām, ir viņa paša ego.


veiksmīgi,
evita

foto: www.vipassanameditation.info

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...