trešdiena, 2011. gada 27. aprīlis

mana apsēstība.

varbūt kāds vai kāda ir apsēsts ar domām par naudu. varbūt kāds vai kāda ir apsēsts ar kādu sieviešu vai vīriešu kārtas pārstāvi. kāds/-a apsēsts ar apģērbu. kāds/-a ar bērniem. kāds/-a apsēsts ar gozēšanos laikrakstu lapās.
es pēdējā laikā esmu apsēsta ar skaistām bildēm. interjers. cilvēki. dīvāni. puķes vāzē. logs ar palodzi. šķiet, mani pēdējā laikā vairāk uzrunā tieši interjera bildes.
ne man gaidāmi jurģi. ne man nonācis īpašumā kāds lielisks dzīvoklis vai māja. bet varbūt vienkārši pienāk kāds noteikts vecums, kad pēkšņi gribas visu sakārtot. salikt visu pa savām vietām. gribas saukt kko par savu vai vismaz nobāzēties uz kādu laiku vienā vietā. nē, es tiešām nedomāju, ka vecāku pienākums ir atstāt savu māju bērniem vai mazbērniem. esmu pret tādiem izteicieniem - mantinieks utt. es visvairāk gribu, lai cilvēki ir laimīgi tieši tagad, šodien. lai viņi domā par sevi. es to attiecinu arī uz saviem vecākiem. es ļoti vēlos, lai viņi ir pietiekoši gudri, lai darītu tā, kā viņi jūtas labi. es taču nerūpējos par viņiem, kad iekāpu ar lielo somu autobusā, lai iekarotu galvaspilsētu.
šķiet, manī arī briest doma par kaut ko savu. es ļoti gribētu varēt arī esošajā miteklī uzlīmēt sienas dekoru. iegādāties skaistu dīvānu. piebūvēt balkonu, kur man ziedētu puķes un augtu garšaugi. bet kāpēc man sevi mānīt un gribēt to, ko nevaru un nedrīkstu. es taču varu sapņot arī par to, ko varu dabūt uzreiz.

lūk, ko dabūju.
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.




Man jau šķiet, ka skaistums patiešām var izglābt pasauli. izkopiet dotos talantus. interesantāk un jēgpilnāk dzīvot sanāk. kamēr pati neko tādu nepieprotu, priecājos par citu radīto, saredzētu, uz mirkli apstādināto.

evita

Bildes: 1.,7. www.mialinnman.blogspot.com, 3. www. midhomes.net, 2.,4.,5.,6 http://browndresswithwhitedots.tumblr.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...