pirmdiena, 2011. gada 11. aprīlis

Iedvesmojies.



Šodien man IR, ko darīt. Tāpēc, lai tam atliktu mazāk laiks, es atradu veidus, kā iedvesmoties:

1. Atrodi jaunu dziesmu, kas neprātīgi aizrauj - ar izpildītāju, balsi, augumu, ritmu, skaņu vai ko citu. uzliec austiņas un klausies, klausies, klausies. [man jāatzīstas, ka neesmu mūzikas guru. ir šis tas, kas man jau kādu laiku patīk. bet Oh land mūziku atklāju pavisam nejauši. un esmu iemīlējusies. es tā dziedātu, ja prastu kaut nedaudz.]

2. Uztaisi kādu mākslas darbu, kas ir paliekošs. mājai. vai kādam draugam. mēģini radīt ko no sevis. [pavasari sagaidot un orhidejas nesagaidot, es domāju, ka uztaisīšu šādu vainagu.sev. mājai. skaistumam.]

3. Uzrīko talku. Saaicini savus draugus palīgā. vislabāk - lai puiši strādā pa āru. bet meitenes gatavo pusdienas. un šķiro vecmammas kleitas un izvēdina telpas. [gribētu, lai man tā izdodas izdarīt savā dzimšanas dienā.]

4. Sāc rakstīt Cukurvati [esmu tādu sadaļu ieviesusi labajā malā]. Tā nudien iedvesmo. dažas rindas. uz lapas, salvetes, trolejbusā, paslepus vai atklāti.

5. Atļauj sev izbaudīt klusumu. mēģini nedomāt par to, ar ko Tavs prāts visbiežāk ir aizņemts. Lai tēti, omes, auklītes paauklē mazuli, Tu tai laikā vienkārši atgulies un aizver acis. 15 minūtes taču vari, vai ne?

6. Nopērc grāmatu, kas Tev šķitīs vērtīga vienmēr. Kādu mākslas, interjera, pasaku, mīlestības vēstuļu, biogrāfiju vai pavārgrāmatu. [Nesen iegāju Valters un Rapa veikalā. es pēkšņi apmulsu, skatoties uz LIELAJĀM grāmatām. un es pieķēru sevi domājam, ka tādām jābūt katram mājas plauktā.]

7. Sakārto māju. vari arī pārkārtot māju. Nomaini aizkarus. Pārstādi puķes. Pieliec gleznu. [Es jau kādu laiku ar savu zaļo puķi sarunājot un pasakos par pacietību. bet šonedēļ es to izdarīšu. apsolu.]

8. Piezvani draugam. Cilvēkam, kura balsi gribi dzirdēt. tāpat, vienkārši tāpat. tāpēc, ka tā nomierina vai Tev kaut ko nozīmē.

9. Atļauj darīt sev to, ko patiešām vēlies. Vai tā būtu silta vanna ar dažādām zālītēm tajā. Vai tā ir spēlēšanās ar bērniem. Vai tā ir vakariņu gatavošana. Vai tā ir iegrimšana romāna pasaulē.

10. Esi Tu pats! Mīli un priecājies, kāds esi.


Lai dzīvo lietainā pirmdiena!
evita

mandala: http://www.abstractdigitalartgallery.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...