sestdiena, 2010. gada 4. decembris

vienkārši kaut ko jauku, lūdzu!



Ziniet, mani ir raksturojuši dažādi – romantiska, skaista, ātra, asa, izturīga, maiga, atturīga, mīļa…

Droši vien kaut kas no ikviena raksturojuma manī ir. Ir situācijas, kurās esmu bijusi mīļa un kurās esmu bijusi ļoti nejauka vai izturīga. Bet visbiežāk es sevi raksturotu kā romantisku un melanholisku mazuliet. Tāpēc šodien man arī ļoti gribējās vienkārši kaut ko jauku. Ja man būtu spalva un tinte, es labprāt tagad rakstītu vēstules skaistā rokrakstā (es ļoti censtos..). Garas un ne tik. Pavisam drīz jau pasta nodaļas sāks šķirot krāsainās, lielās, apzīmētās aploksnes. Un kāds būs priecīgs vai pārsteigts, tās saņemot. Es ticu, ka ne visi saņems, un ne visi sūtīs, jo reizēm dzīve ir dzīve, kā es šodien jau rakstīju savai labai draudzenei. Ne viss notiek, kā tu pats vēlies. Bet vēlēties gan vajag, jo tad var sajust to kņudinošo sajūtu, kad kaut ko gaidi, kad tūliņ, tūliņ kaut kas notiks. Piemēram, sāks skanēt pirmā koncerta dziesma un, stāvot pūlim vidū, pēkšņi sadzirdēsi atpazīstamus vārdus :
„katru nakti
kad dodamies ceļā
krītošas zvaigznes mums rāda uz kurieni iet
…”

Jā, es arī gaidu atkalredzēšanos ar viņiem, ar manu (kaut neviens nevienam nepiederēja..dauzos..) Prāta vētru (mēs ar Ditu viendien spriedām pēc LTV raidījuma, ka zinām tos bosikus tiik sen, ka mums teju vajadzētu iedāvāt VIP biļetes līdz mūža galam..).

Bet tagad tas, ko pavisam nejauši izlasīju. Man šķita, ka šis iederas zem nosaukuma kaut kas patiešām jauks.


Falling in love.

Laughing so hard your face hurts.

A hot shower.


Getting mail.

Taking a drive on a pretty road.

Hearing your favorite song on the radio.

Lying in bed listening to the rain outside.

Hot towels out of the dryer.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Chocolate milkshake.

A long distance phone call.

A bubble bath.

Giggling.

A good conversation.

The beach.

Laughing at yourself.

Midnight phone calls that last for hours.

Running through sprinklers.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Laughing for absolutely no reason at all.


Having someone tell you that you're beautiful.

Laughing at an inside joke.

Hearing someone say something nice about you.

Waking up and realizing you still have a
few hours left to sleep.

Your first kiss.

Making new friends or spending time with old ones.

Playing with a new puppy.

Having someone play with your hair.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sweet dreams.

Hot chocolate.

Road trips with friends.

Swinging.
                   Song lyrics printed inside your new CD so you can
sing along without feeling stupid.

Going to a really good concert.

Making eye contact with a cute stranger.


Making chocolate chip cookies.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Having your friends send you homemade cookies.

Spending time with close friends.

Seeing smiles and hearing laughter from your friends.

Holding hands with someone you care about.

Running into an old friend and realizing things never change.

Riding the best roller coasters over and over.

Watching the expression on someone's face as they
open a much desired present from you.

Watching the sunrise.

Knowing someone trusts you enough to cry in front of you.

Getting out of bed every morning and thanking
God for another beautiful day.

Avots: http://www.pianoladynancy.com


Lai baudpilna diena!

evita

2 komentāri:

  1. Tik skaisti, aizkustināja kaut kas, gan Tevis rakstītais, gan pievienotie teksti! :)

    AtbildētDzēst
  2. Es priecājos, ka vēl kādu iepazīstu, kas te kādu reiz iegriežas. plus prieks, ka izdevās sajust..)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...