ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

Plāns nevis plāns.


(bilde no: http://rachelleannemiller.com/its-snowing/)

Vakardienas sniegpārslu deja mani patiešām apbūra un vēderu sakutināja. Biju ārā un sāka snigt lielas pārslas. Laidās uz kokiem, skropstām un ķērās matos. Uz mirkli viss nudien aizmirsās. Laiks tādos mirklos skrien. Tas ir laikam līdzīgs stāsts par vienu minūti uz karstas krāsns un vienu minūti gara skūpsta. Tā atšķirīgā laika izpratne. Iedomājos, ka tā varētu būt laba terpija depresīvajiem, kuru nav mazums - atrasties starp dejojošām sniegpārslām. Taču drīz jau ziemas saulgrieži un tad atkal dabā viss mainās, sāksies gaišais laiks, kad nevis tērēsim, bet uzkrāsim. Tāpēc jādarbojas tā, lai no tā vismaz ir kaut kāda jēga un labums.

Lai nedēļas nogale būtu izdevusies, izdomāju, ka vajag plāniņu iedvesmai, ko darīt un pie kā pieturēties. Varbūt kāda ideja noder arī Tev:

1. Apciemot vecākus un savu māsu. Varbūt arī savu vecomammu izdosies apciemot, ja jau esmu tai pusē. Tas nozīmē, ka man ir jāatrod auto, ar ko, es un mana pavadošā svīta, varam šos 100 ar astīti pievārēt. Un es zinu, ka nav daudzi, kas teiktu – lūdzu, lūdzu, brauc ar manu auto, tāpēc jo īpaši man jāizdomā, kā es patiešām to varu realizēt.

2. Uztaisīt putnu barotavu. Ik pa laikam pie maniem logiem pieklauvē pa putniņam. Šodien savukārt parkā čaklu dzeni manīju. Būs prieks gan pašiem, gan citiem.

3. Nopirkt krāsainu dziju un sākt adīt šalli. Adīšana un tamborēšana pagājušajā gadā bija topa augšgalā veikalā-radošajā darbnīcā Baba, kur man bija tas gods Sindai palīdzēt puķītes uztamborēt viņas uzadītajiem ‘maucīšiem’.

4. Salikt pa mapītēm savus papīrus, lai beidzot zinu un pārredzu vajadzīgos materiālus.

5. Ar savu meitu Betiju uztaisīt sniegā eņģeļus. Cik jauki, ka bērni ļauj atgriezties savos bērnības sapņos un izpriecās.

(bilde te: http://vanderveenphotographers.com)

6. Pagatavot gardu pīrāgu un uzsildīt karstvīnu. dalīties priekā ar ģimeni.

Es nezinu, kā plāns pildīsies, bet man vismaz ir skaidrs, ko es gribētu darīt.

Pa pikai Tev,
evita

3 komentāri:

  1. un šim ierakstam pavisam noeteikti prasās turpinājums. pēc brīvdienām ;)

    AtbildētDzēst
  2. atskaitīte? tad jau man īpaši jaiespringst būs, he.

    AtbildētDzēst
  3. par sniegu runājot! :) -> http://www.newsbiscuit.com/2010/12/03/scientists-discover-snowflake-identical-to-one-which-fell-in-1963/

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...