svētdiena, 2010. gada 19. decembris

dakter spēlītes.



Labs vakars, skaistie un skaistās!

Esmu atgriezusies. Biju ziemeļos. Un man tur patika. Notika arī maza ķibele. Un tad nu mazliet padomāju, ko tajā brīdī es pati domāju, kad mistiskā veidā notika kkas ļoti griezīgs un rezultātā robs zobā. Jāatzīst, ka tas man nudien šķiet briesmīgi, šausmīgi, nejauki, un kāpēc ar mani. Bet, ko lai es saku, tas ir noticis un neko padarīt. Es iedomājos par cilvēkiem, kuri saprot, ka pēc elkoņa atsitiena pret viņu muti, zobs ir pavisam kaut kur pazudis. Tā sajūta varētu būt pavisam nelāga. Brrr, es noskurinos un zinu, ka rīt no rīta zvanīšu savai zobārstei, lai mani iepriecina.

Ja sāku par ārstiem, tad nedēļas nogalē man bija interesanta pieredze ar vienu no austrumu ārstiem. Man bija iespēja aiziet līdzi uz vizīti pie viena no tādiem. Droši vien jau esat dzirdējuši, ka pēc acu krāsas (aknu darbība), mēles (gremošanas sistēma) un pulsa (asinsrite) šo to šis cilvēks var noteikt. Jāatzīst, ka es biju tik ļoti šokēta, ka visu vakaru kaut kā nebiju savā ādā. Man tīk jeb interesē netradicionālā medicīna un visādas mistiskās lietas, kas patiesībā nemaz nav mistika, bet gan ķīmija un fizika, un vēl kkāda zinātne. Taču šoreiz es aizdomājos. Iespējams, tieši tāpēc, ka šis ārsts patiešām pateica šim cilvēkam kaut ko nopietnu. Rietumu medicīnā to sauktu par diagnozi, bet ķīniešu medicīnā tas vienkārši ir kaut kāds labdabīgs veidojums. ha, kas ir tas, no ka cilvēki baidās? Protams, ka nomirt. Un tieši tāpēc cilvēki patiešām izdod lielu naudu, lai uzlabotu vai saglabātu savu veselību. Tas ir tikai normāli. Bet šajā reizē man tomēr bija iekšēja sajūta, ka tas, ko viņš pateica, principā varētu būt katram otrajam cilvēkam. Protams, ka zarnas ir jātīra, protams, ka tas ietekmē citu orgānu darbību. Bet vai tiešām ir jādzer tik dārga tēja? Lūk, es nezinu. Man tomēr palika tā sajūta (un tajās es ieklausos), ka šī bija vārdu spēle, un tika izmantota frāze - „veidojums, kas pagaidām ir labdabīgs”, kas neatstāj un nespēj atstāt cilvēku vienaldzīgu. Protams, ka cilvēks nojauš un saprot,ja saka pagaidām, tad nākotnē tas var skanēt - progresē, ir, neizskatās labs. un cilvēka prātam cauri izskrien daudz un dažādas domas. Es ticu, ka tēja ir laba. Un es ticu, ka tā palīdz, it sevišķi, ja tam tici un dari to visu ar pārliecību.
Bet tad es par šo frāzi sāku domāt, to izvērst, pārveidot, salidzināt un analizēt. Kāpēc, piemēram, psihologs, nedrīkst teikt savam klientam, ka viņš ir depresīvs, un tas viņu kaut kad (agrāk vai vēlāk) var novest līdz pašnāvnieciskām domām?!(jo tad būtu lielāka iespējamība, ka cilvēks domātu, ka ar viņu laikam tomēr kaut kas nav pavisam labi, bet tas psihologam/speciālistam nodrošinātu kaut kādu noturīgu ienākumu.) Psihologs par to tiktu izslēgts no visām asociācijām un tiktu saukts ētikas komisijas priekšā. Un es esmu tikai par to, ka tā nekad nedrīkstētu vispār cilvēkam teikt, jo tā jau ir manipulēšana un neprecīzas informācijas atspoguļošana, kā arī iespaidošana un ietekmēšana.
Bet tāpēc jau mums ir iespēja pamēģināt vienu, otru, trešo speciālistu un saprast, kurš no visiem un kāpēc der tieši man. Kāds mums tik ļoti šķiet ‘savējais’, bet cits atkal mēģina un mēģina tikt mums klāt, bet mēs ieturam lielu distanci, neļaujot tam tuvoties.

Es sapratu, ka tieši šis cilvēks un viņa izveidotais palīdzības centrs, man neder. Arī viņa tulks mani absolūti nešķita empātisks, jo neļāva pat cilvēkam tikt galā ar to informāciju, ko viņa tik vienaldzīgā balsī pateica sava centra klientam. Tāpēc es vēlreiz sev secinu, ka man ir nozīmīgi, kā to dara (kā iekārtota vieta, kā sagaida, kā skatās, kā komunicē, kā…), tātad tā ir attieksme, kas man būtiska.

Lai jums lieliska nākamā nedēļa! Es ceru, ka rītdien sniegs patiešām būs notīrīts no lidmašīnas skrejceļa. Un ticu, ka Ziemassvētku pantiņu te arī ierakstīšu!

Tātad tiekamies pavisam drīz,

Jūsu Evita.

p.s. Instrumenti mani sajūsmināja. Mani vienmēr spēj sajūsmināt talantīgi cilvēki. Šoreiz es pavisam klusi uz to visu noskatījos, tikai reizēm galva sagriezās un sašūpojās no spožajām gaismām, bet varbūt no pavisam lieliskās mūzikas.

bilde no http://www.squatorange.com

2 komentāri:

  1. atsauce ir, a kur pati bilde? :)

    PAr zarnām runājot, man jau liekas, ka ir pavisam lēti veidi un lētas tējiņas kā viņas iztīrīt... ka tas tiešām nedaudz smaržo pēc biznesiņa...

    Un jā, saturs, protams, ir būtiskāks par formu, bet arī forma nav mazsvarīga!

    AtbildētDzēst
  2. patiešām dakteronkuls bija izgājis..)
    jā, šajā gadījumā tās bija zarnas, bet droši vien ir arī citas kaites cilvēkiem..
    jā, mani ļoti daudz šajā mulsina.. un reibina tā summa, bet varbūt, ja tai pretnostata dzīvību, tad cena šķiet putekļa lielumā..

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...