ceturtdiena, 2010. gada 12. augusts

Tev veiksies. dzirdi?

Rītdien dodos uz otru LV malu. Pie draugiem. Un pie reizes ar riteni pabraukt (pēc 50 km šķita, ka nekad vairs. Bet, redz, tik ātri tomēr tās grūtības aizmirstas. Man šķiet, šī paša iemesla pēc arī dzimst bieži vien vairāk par vienu bērnu.)
bet ar pirmdienu sāksies mazliet savādāka ikdiena. Domāju, būs mazliet vairāk brīžu, kad gribēsies, lai kāds pagatavo rīta gardo kõfi.
Izskatās, ka varu padalīties ar labo ziņu par dzīvesvietas atrašanu lielpilsētā. Tas man arvien reālāk liek apjaust, ka pavisam drīz TAS notiks. Cena, kas sludinājumā tika norādīta, protams, ak, vai, kļuva lielāka, jo „tie citi ir gatavi maksāt vairāk.” Par laimi, un ceru, ka nebūsim pāršāvuši pār strīpu, piedāvājot savu pēdējo īres maksu, tas tika mums. Atkal es sapratu, ka esmu naiva, man kaut kā nudien šķita, ka IR nozīme, kurš dzīvoklī mitināsies, nevis - kurš maksās vairāk un tas būs ĪSTAIS. Nē, nē, tā lietas šobrīd nenotiek. Es tikai savā galvā varu domāt, ka cilvēki vairāk atgriezušies pie pamata vērtībām – mīlestības, izpalīdzēšanas, laipnības, miera un saticības… komercija, tādi laiki esot, saka man saimnieks. Lai būtu, kā saki. Manu prātu un pakrūti pārņēmušas dažādas domas un izjūtas. Pāršķirstu katalogus, lai izsapņotu, kādā dīvāniņā es turpmāk varētu atlaisties un turpināt rakstīt kko putnos. Domāju, kā lai paņemu līdzi MAZ. Parasti sanāk PAdaudz. Un tajā pat laikā, domājot par to visu (kā, cikos, kur, vai..), sirds sāk dauzīties tuk-tuk-tuktuktuk (straujāk, raitāk, neprātīgāk). Cilvēcīgi saprotu arī to, ka kkāds mazais šaubīgi bailīgais ieperinājies man tai pakrūtē, sit savu kājeli un saka – negribu, gribu citur. Tad prātīgais, kas galvā dzīvo (ak un eh), saka: „Sīkais, beidz ņemties! Saņemies, būs labi! Tā vajag un tu izturēsi!” un es vēl tikai klusi paspēju piemetināt – tev veiksies! Dzirdi?

Evita
p.s. nevaru saprast, kādu bildi būtu jāliek. tāpēc pagaidām bez. nedusmo.

1 komentārs:

  1. Priecājos par Tavu labo ziņu. Un saprotu labi, par vēlmi pēc maz. Zinu gan arī to, ka, pat ja sākumā būs maz, pēc laika atkal liksies, ka ir par daudz. Un nevar saprast, no kurienes tas viss :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...