otrdiena, 2010. gada 20. jūlijs

garša, kas PĒC.


Re, lielais notikums ir garām. Tik labi, ka reizēm emociju karstumā neizdarām to, ko būtu gatavi darīt. Šodien, līdz ar vēsākām gaisa masām, arī es esmu atgriezusies ierastajā ritmā un jūtos gandrīz tikpat labi, cik iepriekš.

Par lielo notikumu, protams, dēvēju Positivus festivālu 2010. Šoreiz es tajā strādāju, ne tikai baudīju. Tā noteikti bija pieredze, ko negribētu atkārtot, jo bija diezgan nogurdinoši un grūti. Sākotnēji šķita, ka palīdzēšu draugiem, jo man arī tuva ir eko filozofija un attieksme. Ja jau minēju – sākotnēji – protams, bija arī turpinājums. Man vienmēr ir paticis komunicēt ar cilvēkiem. Arī šoreiz tas bija labākais no tā visa procesa (protams, ēdieni bija ekselenti). Bet pēcgarša tomēr man lika padomāt par to, kāpēc tur biju un kādas vērtības ir mana reitinga augšgalā. Un, ziniet, man šķiet, esmu visu sapratusi un salikusi pa plauktiņiem. Tāpēc paldies par to pieredzi, kas man tika dota piedzīvot.

Plus vēl es nudien apbrīnoju 24 gadus vecu jaunieti, kurš tik labi gatavo un jau ir šefpavārs, kurš spēja iziet no situācijām, kad, piemēram, beidzās kāda būtiska ēdiena sastāvdaļa vai kāda karstuma dēļ aizgāja pa pieskari. Un galvenais – cilvēkiem garšoja, patika, šķita interesanti. Jā, protams, vēl aizvien ir cilvēki, kuri labprātāk ēd frī un uzkož desu, bet galvenais, ka ļoti daudz cilvēku jau bija gatavi nogaršot grūbu salātus ar valriekstiem un pesto mērci. Mājas saldējums ar Riharda īpašo meža ogu pīrāgu tika ātri notiesāts un prasīja vēl. Un kur nu vēl pašgatavotā ingvera vai fenheļa limonāde (cilvēks, kas to paša rokām pagatavojis, ir mierīgākais un korektākais, kādu esmu teju līdz šim satikusi. Ar tādu cilvēki patiešām ir prieks un bauda kopā strādāt, jo var paļauties.), kas tik labi tonizēja sagurušo organismu.

Tas, ko vēl šajās divās dienās sapratu, ka es noteikti nevēlos būt skaļa, uzbāzīga un aprunāšana aiz muguras vispār šķiet baisa. Tā noteikti ir lieta, pie kā piedomāšu turpmāk, jo tam ļauties ir ļoti vienkārši. Es zinu.

Vēl man izdevās redzēt interesantus cilvēkus. Meitenes mums patiešām ir glītas, ar savu gaumi, stilu un pasniegšanas veidu. Ir, ir arī lecīgās, bet, kur tad bez tām, kokteilim vajag krāsu un garšu. Puiši arī interesanti. Un mūzika. Jā, lai arī biju sagurusi strādājot, sev iepriekš apsolīju, ka brīvajā brīdī nevis gulēšu, bet iešu paausīties un paskatīties, kas notiek apkārt. Man patika – gan LADY DAISEY ar savu interesanto balss tembru, gan Alise Joste ar mulsumu un mieru, gan, protams, uzvelkošie Scissor Sisters un MUSE ar lielisko lāzeršovu…

Lūk, kāda man notikumiem bagāta nedēļas nogale! Tagad vēl vairāk es saprotu, cik būtiski ir saprast, kur un kad atrasties un galvenais zināt - kāpēc.
Positivus savu latiņu ceļ un ceļ. Nākamgad es noteikti arī ieplānošu tur būt, bet nu jau tikai kā baudītājs.

Vasara, draugi, turpinās! Vēl šajā nedēļas nogalē droši vien daudzi dosies uz Liepāju. Es gan to pavadīšu mierīgāk.

Izbaudiet peldes, bumbošanās, mūziku, vēsāku laiku, mājas saldējumu, bērnu smieklus…

Evita

bild no: http://www.diena.lv

2 komentāri:

  1. Kad izlasu tādu ierakstu kā šis, man vēl vairāk kļūst skaidrs, ka Tev ir jāturpina rakstīt. Noteikti.

    AtbildētDzēst
  2. hmm,tiešām!? kas tieši patika? :)paldies ,Tev, Kat!

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...