pirmdiena, 2010. gada 12. jūlijs

bija tie šampanieša burbulīši.




Brīvdienas pagājušas. Čempioni noskaidroti. Atzinības saņemtas. Arī pārsteigumi piedzīvoti. Šī bija viena no lieliskākajām nedēļas izskaņām, kāda man ir bijusi. Jeb arī kādu es spēju atcerēties. Un galvenais, ka tajā nudien bija negaidīti pārsteigumi. Sākot ar patiešām daudz labiem vārdiem, ko dzirdēju par savu darbu, par izpildījumu, ideju, profesionalitāti… tas bija hmm.. mulsinoši, teikšu atklāti. Redz, atkal tā teorija par to, ka sasprindzinājums traucē sasniegt vēlamo, ir precīza…

Bija priecīgi mirkļi dziesmu svētku ģenerālmēģinājumā. Lai arī brīžiem varēja samanīt kādas dziesmas ne tik precīzu izpildījumu, tam šoreiz nebija nozīme. Vismaz man. Es biju devusies ar pavisam citu sajūtu uz šo notikumu. Un ieguvu. Daudz. Jutu to enerģiju, kas virmo. Jutu, to nepacietību, mulsumu, smaidu. Jutu diriģentu katras nots izjušanu (kā man patīk tādi profesionāļi). Jutu.
Ar citu evitu runājām, ka šādi notikumi, šķiet, dara tevi pašu labāku. Tāpēc nospriedām, ka laikam teoriju esam sākušas pielietot praksē, un esam sasniegušas garīguma viduslīmeni. Jo mūsos nebija ne kripatiņas sliktas sajūtas vai vilšanās par to, ko pašas esam iecerējušas un nesasniegušas. Vēl vairāk – bija sajūta, ka viss notiek tieši tā, kā vajag. Mēs spējām to pieņemt un vēl priecāties. Tik reti tā notiek. Un es vēl skaidrāk apjautu, cik muļķīgi ir kaut ko darīt, sasprindzinot visas maņas, lai gūtu panākumus. Ir taču tā, ka ne vienmēr to, ko mēs gribam, mums vajag. Vai ne? Tāpēc dikti interesanti ir reizēm paļauties uz iekšējam sajūtām, tad tevī ir neparasts miers. Ja saka, ka saulgrieži ir visenerģētiski piesātinātākā diena, tad man bija sajūta, ka tā bija piektdiena.

Es saku paldies visiem personāžiem, kas man ļāva to apjaust. Paldies par šādu pieredzi un mācību stundu.
Lai arī bija vēl labu un neparastu lietu/notikumu, šīs man šķita būtiskākās.
Un jā, karstuma mīļi var gavilēt. Lai izdodas to izbaudīt. Kā? Padomājam kopā… :)

Evita

p.s. par tiem burbulīšiem, kas virsrakstā. Es zini, ka ir cilvēki, kuri to saprot uzreiz, bet citiem paskaidrošu. Tas nozīmē, ka viss ir noticis pa īstam (šis pat nav tas precīzākais vārds), tā mums reiz teica mūsu režisors Z.Ķesteris.

bild no: http://upload.wikimedia.org/

2 komentāri:

  1. O jā... burbulīši. Ja tie bija, tad viss ir bijis lieliski. Jo burbulīšu sajūtu dabūt ir traki grūti.

    AtbildētDzēst
  2. nu, re, par to es arī runāju. tik forši ir, ka savējie saprot, kas zem tā slēpjas.

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...