ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

spogulija


Es pēdējā laikā mostos sešos. jā, jā, tieši sešos. es zinu, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuriem atskan modinātājzvans šajā laikā.
taču man modinātājzvans parasti ir uzlikts stundu vēlāk. varbūt jāmaina ieradums? atzīšos, man reizēm ļoti patīk pamosties agrāk. vasarās, protams. ziemas laiku es šobrīd apzināti ignorēju (netuvoties, nebarot, kožu). tad es varu viena šiverēt pa māju, sagludināt vajadzīgās drēbes, pavingrot, ieiet dušā. un tad, priecīga par sev veltīto laiku, esmu gatava mājiniekiem kutināt pēdas, lai miegalāči ver acis vaļā.
taču pēdējās dienās tā nav. ikreiz, kad es atveru acis, es domāju par to, kā būs tālāk. mans apzinīgums reizēm manu dzīvi apgrūtina. reizēm tas ļoti palīdz runāt skaidru valodu. taču varu teikt jeb pārbaudīts uz savas ādas - kaut kāds noteikts stress, aktivizē domāšanu un paātrina reālu darbību. bet ne ilgstošs stress. šķiet, ka man pēdējā laikā stress ir bijis par daudz. tik par daudz, ka es gribu pateikt sev, lai esmu mierīga. lieku sev atcerēties par ieelpām un izelpām. reizēm es arī atceros par augstākiem spēkiem. un raidu onkulim kādu lūgsnu. lūdzu es arī piedošanu sev, ka nodarbojos ar autoagresiju, nodarot sev pāri.
interesanti, kad esi gatavs vislielākām pārmaiņām (kas iepriekš šķitušas neiespējamas, jo vispār neesi bijis tām gatavs) un sper pirmos soļus, lai tās realizētu, notiek izmaiņas. tātad, ja izmaini kādu mainīgo vienādojumā, mainās rezultāts. izrādās, nemaz tik daudz nevajag, lai sajustu, ka ir iespējams pašam noteikt, ko izvēlēties. kā saka, ja darīsi vienu un to pašu, saņemsi vienu un to pašu, tāpēc jāmēģina kaut kas cits.
Esmu jau gandrīz gandarīta par rezultātu. bet esmu nolēmusi turpmāk mainīt vairākus mainīgos. mērķtiecīgi. šajā laikā es biju spiesta uzdot sev jautājumu - kā tā nākas, ka pirms vairākiem gadiem manas ambīcijas un pārliecība par to, ko daru, bija kā himalaju kalni, bet šobrīd tās ir saplakušas? (atbildi es jau zinu.)
bet mans putnēns nebalsī ķērc - ej, tu vari, maini, mēģini, satiecies, piezvani! Tāpēc es tam putnēnam klausu. un daru.


Veiksmi arī jums darbos un nedarbos!

Evita

Mans dienas citāts.


2 komentāri:

  1. ja darīsi vienu un to pašu, saņemsi vienu un to pašu, tāpēc jāmēģina kaut kas cits.
    :)
    šo es šodien cenšos vienam cilvēkam iestāstīt. Pagaidām neizdodas, bet cerība ir !

    AtbildētDzēst
  2. nu ja, Tu jau zini, ka katram līdz tam jānonāk pašam.
    Tu tikai vari būt klāt un reizēm pagrūst citā virzienā. :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...