pirmdiena, 2010. gada 25. janvāris

slinkā pirmdiena


tas, ka esmu pēc dabas slinka, man nav jaunums. bet shodiena ir ekstra slinka. vismaz tās sākums. jā, citi jau dodas pusdienās, bet es vēl mielojos ar brokastu pārslām. un neticama temperatūra aiz loga, tikai -7°. jo vakar no riita, pie manu vecāku mājas lieveņa, rādiija -28°.
un sonakt esmu atgriezusies tallinā. par savu nedēļas nogali gribēju rakstiit. cik tā galu galā izvērtās laba. laba skan nekaa, vai ne?
tā kā esmu izvēlējusies iegūt arii maģistra grādu, tad ar lielu atbildiibas sajūtu piektdienās braucu un braukshu uz lekcijām. un tā kā arii esmu izvēlējusies kādu laiku padziivot tallinā, tad man uz skolu jāmēro samērā tāls ceļsh. 300 ar astiiti. tas mēdz nogurdināt. un turpmāk arii būs jāmeklē naktsmājas. un shoreiz es naksņoju pie draudzenes evitas. evita mani sagaidiija ar pamatiigām vakariņām. interesantām sarunu tēmām (un divas galvas taču gudrākas. it sevisķi, ja abām ir zināshanas par cilvēka psihi.(:). ar fotoaparātu. un dažādiem mūzikas jaunumiem. sapratām, ka mēs tādas aizvēsturiskas shajā jomā. bet mēs mācāmies, mācāmies. un coldplay jau ir mūsu mūzikas listē. un zinām arii, ko noziimē flashmob. bet var jau būt, ka tas arii ir jau old school. :)
bet ko es gribu pateikt? ka ir labi satikties ar cilvēkiem, kuri tev kaut ko iemāca un liek padomāt par noziimiigām lietām. un tik diivaini, ka ar citiem kopā būt ir tik vienkārshi. un tieshi tā man patiik. bez sliktas pēcgarshas.

domās ar jums,
evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...