trešdiena, 2010. gada 3. februāris

endorfīnu deva

hallo.. ir saule un spriganums reizē ar to..
esmu izdariijusi maz, bet sodien par to daudz nepārdziivoju.
tikko esmu sanjeemusi mazu lapeliiti, par ko biju tik laimiiga. man jaaiet uz pastu. man atnaakusi paciņa. no vācijas. kate noteikti kaut ko būs uzrakstiijusi. un tieshi tā, kā viņa to pieprot.
un tādās reizēs, kad draugi viens otru iepriecina, man sķiet, esmu iemiilējusies. gatava dot no sevis tik daudz.
varu padaliities ar savām idejām, smaidu, fizisko spēku (nav pārāk daudz:), jokiem, uzrakstiitām rindām, atmiņām, skaisto dziedāshanu...

hmm. lūk, par ko shajaa briidii aizdomaajos. laikam tā arii ir viena no likumsakariibaam, ja saskaries ar skaudrumu, nepatiikamiem notikumiem, tad mistiskais KĀDS otrajos svara kausos iepilina dazhas piliites ar endorfiiniem jeb laimes hormoniem. un man tie ļauj vismaz kādu briidi aizmirst to, ka man nav darba, ka man jādziivo tallinā, ka man katru ceturtdienu jādodas ceļā, ka...

esmu beidzot atradusi savu veco canon, par ko jau rakstiiju ieprieks, un sho to esmu jau noknipsējusi. Betija gan visu laiku sastāda man konkurenci. ņem to man nost.
ziniet, es reizēm savu viiru baru par izklaidiibu, aizmārsiibu... o jā, pati tādā krāsā. es aizmirsu vadu, ar kā paliidziibu bildes jums parādiit. tāpēc tās būs kaut kad vēlāk. :)

pag. paciņa ir klāt. veru vaļā. vispirms man bija jādejo. lai to dabūtu.

asaras mani atkal nodod. esmu aizkustināta. par uzmaniibu. par kates vēstuliiti uz rūtiņu lapas. iipashi viens teikums man ir noziimiigs. par helmuta hamburgu (40.to eksemplāru no 50). skatoties bildes, mazliet skumji kļūst, jo viņi tur vairs nav. bet ir atmiņas un izjūtas par ikvienu vietu tajā.
viņiem sākas atkal jauns dziives posms, ja tā var teikt. iespējams, atkal ar citām izjūtām un jaunām atmiņām, un fotogrāfijām. paldies jums.

neskopojieties ar labiem darbiem un vārdiem.

sūtot laimes hormonus (:,
evita.

p.s. kate, cik tev daudz kopiigu foto? savaa datoraa atradu tikai sho. un nav pats labākais. hhehehe
p.p.s. helmut, kad būshu ieks Berlin, tev būs darbiņs. :)

5 komentāri:

  1. sāksim ar to, ka man nemaz nav sava datora :) bet šī bilde, lai arī nav no labākajām, tik un tā ir mūsējā. un tā jau vien ir vērtība...

    AtbildētDzēst
  2. Protams, ka sataisīšu bildes ar jums abām, kad būsi Berlīnē.
    Varau sabildēt arī tos, kurus Tu paņemsi līdz. :)
    Helmuts

    AtbildētDzēst
  3. kādu zāli jūs pīpējat?

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...