piektdiena, 2011. gada 2. decembris

pašiedvesma

Kāda ir jūsu mīļākā grāmata, raudamais gabals, mūzikls, filma, maršruts un vēl un vēl? Neizskaidrojamas ir tās sajūtas, kas pārņem ķermeni, kad izdzirdi skanam kaut ko tik sev mīļu. un neizskaidrojami, kāpēc tev tas ir tik mīļš. citi rauc degunu, saka - fuii, kā tu vari to klausīties, noskatīties.
Bet es smeju un saku, ka visas mana vecuma meitenes ir uzaugušas ar Dirty dancing (Helmut, man ļooti patīk arī Grease, bet ar to mēs varētu būt tikai labi draugi, taču atdotos es citam.. he). daudzas tajā laikā ir sapņojušas, ka viņas tā dejos, un viņām tā pieskarsies Patrick Swayze un varbūt kāda pat ir satikusi tādu pašu kā viņš (tēlu) vai cer vēl satikt. Tas jau tos sapņus no realitātes bieži vien atšķir, ka sapņos mēs varam piedzīvot visu, ko vien mūsu fantāzija ļauj iztēloties. ak, un ko tik tā mums ļauj. (smaidu)Sapņi mūs glābj situācijās, kad psiholoģiski ir ļoti smagi un nedroši. Taču visi kā viens nu jau zina, ka sapņi ievelk un ir tādi cilvēki, kuri vienā brīdī ar tiem ir tā identificējušies, ka nespēj vairs daudz izšķirt iedomas no realitātes.

Bet, draugi, lasītāji un mana bloga sekotāji, šodien es gribēju padalīties ar dažām bildēm, kas mani iedvesmo gatavoties Ziemas saulgriežiem. Tā kā šobrīd es ļoti nopietni rakstu savu maģistra darbu un diemžēl arī šeit ideālais no reālā atšķiras, tad man pašai ir fiziski nepieciešams kaut kas skaists, kaut kāds iekšējs spēks, lai soli pa solim virzītos uz mērķi, jo tas man pašai ir būtiski.

Tātad šodien mani piepilda ar skaistuma spēku un radošumu (šādi es strādāju ar savu pazemināto enerģijas daudzumu un negribēšanu darīt man nepatīkamus darbus, profesionāli varētu teikt, ka es sevi pozitīvi vadu:)tas, kas salasāms un saskatāms zemāk.

1. Ir iestājusies tumsa. ir brīvdiena. ir sajūta, ka šo nakti izgaismo tās gaismas, kas piestāv tikai ziemai. sarunas ar draudzeni līdz pagurumam.varbūt ar mammu.



2. Iepriekš vienmēr uzmeistaroju vainagu, ko pielikt pie durvīm. šo tradīciju es pārņēmu no kāda aktieru pāra, kas kādu laiku mums dzīvoja kaimiņos. Tagad man būtiski vismaz kaut ko pagatavot un izskaistināt. ir mājas, kurās pat neieejot var sajust siltumu.

3. Balts. reizēm baltais uzbur vēl neiepazītas emocijas. baltais man saistās ar patiesību, vieglumu, jaunavību un jaunu ceļa sākumu.



4. ir vienmēr interesanti vērot, kā katrs izrotā egli. bieži vien ar spīguļiem. man spīguļu vietā labāk patīk bumbas no mūsu pašu pupiņām, zirņiem un ķirbju sēklām.



Spēt uzburt noskaņu ne vienmēr izdodas uzreiz
, bet visu var iemācīties. Man šķiet, ka precīzi ir teikts, ka Dievs ir mazās lietās.


Izdošanos,
evita

bildes no victonia.com, hearthandmadeuk.blogspot.com, australiaentertains.com

1 komentārs:

  1. Ja es būtu meitene, tad Patriks noteikti būtu mans elks, bet, ja man jāizvēlas, lai man pieskarots Sveizijs vai Olivia Newton John, tad es diezgan droši izvēlos to otro. :)

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...