piektdiena, 2011. gada 11. novembris

īss kopsavlikums


man ir divas sajūtas:
- ka putnos neesmu bijusi sen;
- ka putnos regulāri vēl kādu laiku nebūšu.

un, jā, man ir jauns dators, un man ļoti nepatīk, ja man jātur alt, lai es varētu uzlikt garumzīmi. lūk, jums iespēja saprast, kas mani dara besīgu..) un šī ir viena no tām, jo man patīk, ja viss notiek neaizķeroties un plūstoši.

mani spilgtākie pēdējā laika iespaidi:
- protams, dzimšanas dienas pārsteigums manai draudzenei un man iespēja aizlidot uz Berlīni;
- mūzikla The Rocky Horror show apmeklējums (un uz tiem galdiem arī lēcām:);
- izgulēšanās, kad šķietami varētu arī neizgulēties;
- lidmašīnas drebelīgā nolaišanās Rīgas lidostā (es patiešām pamatīgi sarāvos, blakussēdētājam tas šķita pat smieklīgi);
- lidojot mājās no Vācijas, ļoti daudz pasažieru bija tādi, ko varētu nodēvēt par viesstrādniekiem - netīrumi aiz naga, spēcīgs cigarešu smārds, sastāvējušu drēbju smaka. un man palika tik dīvaini. pat negribot iedziļināties, šķita, ka kaut kas nav kārtībā. lai arī vienmēr katram ir izvēle, kā veidot savu dzīvi, es laikam profesionāli aizdomājos par to, ko redz viņu bērni, ko viņi saprot par savu valsti, par darbu un par attiecībām ar vecākiem;
- lieliskas vakariņas kopā ar draudzenēm. ir tik burvīgi redzēt, cik katra esam atšķirīga, katra ar savu dzīvesstāstu, ar savām grūtībām, priekiem un mērķiem, taču mēs viena otru atbalstām. un tāda draudzība ir neatsverama, nenopērkama, nenotēlojama.
- vakar ar meitu, braucot no bērnudārza, redzējām skaistākās debesis, tik krāsainas, ar apaļu mēnesi. betija tikai noteica, laikam tāpēc tu tik ātri man atbrauci pakaļ, lai es redzētu tās skaistās debesis.
- pirms pāris dienām ar citu savu draudzeni runājām, kā tas ir gaidīt dvīņus. Par to, ka labiem cilvēkiem vajag audzināt vairāk bērnu, lai bērni vairāk saņemtu, tiktu saklausīti un iedrošināti. Runājām par to, ka bērna ieņemšana ir maģisks notikums, jo tas var notikt tik reti. un ka daba par visu ir parūpējusies.

Ko lai vēl es piebilstu, mans maģistra darbs top, un tas ir iemesls, kāpēc šobrīd nekam citam laiks daudz neatliek.
Taču šodien mēs noteikti visi aiziesim atstāt savas svecītes, pieminot drošsirdīgos.


Lai jums lieliskas brīvdienas! Lai silti, izskatās, ka ilgi gaidītais sals ir klāt!

evita

bilde

2 komentāri:

  1. Nu tapini, tapini ātri to darbu. Citādi nenormāi reti te tie ieraksti. :) Un paldies par lielisko brīvdienu novēlējumu. Jums tāpat!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, paldies. Tā arī brīvdienas paies - tapinot.

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...