piektdiena, 2011. gada 21. oktobris

6.30


Tieši šādā laikā atvēru acis un sapratu, ka esmu izgulējusies. Apskatījos uz savu suni, kurš arī rāmi sēdēja gultas galā, un sapratu, ka šorīt mēs iesim pastaigā agrāk. Satuntuļojos, uzliku uz galvas kapuci, uzvilku cimdus, piemiedzu aci sunim un devāmies. jā, nācās nākt atpakaļ pēc lietussarga, jo šorīt lija.
šādi rīti ir ļoti svētīgi. Es domāju, jo īpaši pēc šādiem rītiem ilgojas ģimenes cilvēki, kuri ir visu laiku tādā mazā vāveres ritenī. Tie parasti mēdz būt agri rīti, kad bērni vēl guļ (ja nav pamodušies agrāk par jums pašiem) un vēlāki vakari, kad bērni jau guļ (ja ar grāmatu uz krūtīm neaizmiedziet pirmie vai kopā ar bērnu).
šorīt domāju par katra cilvēka ziņu, ko viņš sevī nes. kautuves darbinieks nes sevī vienu ziņu. skolotājs - citu. režisors savu pasaules uzskatu izstāsta izrādē. savukārt mūziķis to izdzied dziesmā. mākslinieks pauž savos darbos. un katram no viņiem ir savi domubiedri, katram ir pretinieki un atšķirīgie. taču, manuprāt, vienaldzība ir visiznīcinošākā.
Es arvien vairāk domāju, ka sabiedrība ir tik ļoti apmaldījusies un apjukusi, ka ir aizmirsusi par pamata vērtībām, kas vienmēr būs aktuālas un noderīgas.

Es sākšu ar sevi. un to es varētu ieteikt katram, nevis apspļaudīt pretimnācēju, bet palīdzēt viņam piecelties. tas, ka viņš pēc tam spļaus uz tevi (mazliet paredzami), nenozīmē, ka tas ir velti, ko esi izdarījis. iespējams, viņš vienkārši aizsargājās, jo tā ir pieradis. nākamreiz jau viņš apjautīs, ka vispār ir cilvēki, kuri otram mēdz arī palīdzēt. tāpat vien, jo 'palīdzēt' ir šī cilvēka vērtību vērtība. un visi taču jau zina, ka agresija izsauc agresiju. par to es šorīt mēģināju runāt arī ar savu meitu.

Nu ko, lai siltām sajūtām bagātas brīvdienas!
Iedvesmas mirkļiem:

- uztaisi gardu saldo ēdienu!
- sakārto vidi ap sevi!
- uzaicini draugus uz spēļu vakaru!
- uzliec filmu un izsmejies vai arī izraudies!
- uzkrāsojies un baudi savu fotosesiju!
- aizej uz bibliotēku!
- pārsteidz kādu!
- vēl var skriet, aizej paskrien pa rajonu!
- sāc rakstīt savu izjūtu dienasgrāmatu!
- uztaisi sev jaunus auskarus (šo es sev varētu teikt, jo esmu pazaudējusi gandrīz visu savu nelielo arsenālu)!
- samīļojies!
- iztiec bez 'kāpēc'!

Evita

bilde

2 komentāri:

  1. Es ieaicinu Tevi, mans draugs, uz spēļu vakaru! Mums ir Pingvīnu spēle, Burkānu spēle, Klauna spēle, Krokodila spēle (ļoti jautra). Un noteikti atradīsies vēl kas. Noteikti atnāc! Es gaidīšu...

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, mana draudzen! Tad jau es izvēlos to Krokodila spēli!

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...