ceturtdiena, 2011. gada 8. septembris

par kurpnieku


Labs rīts!

Kā labi klājas? Citi bieži uz šo manu jautājumu atbild, ka ar otu, citi stāsta, kā jūtas, un kas ar viņu notiek.
Šodiena ir divējādām sajūtām. Pamodos es agri, un tas mani pat neapbēdina. Tas nozīmē, ka ir ilgāks laiks, lai sarunātos ar savu meitu. Jo viņa arī šodien pamodās drīz pēc manis. Es pamodos pēc sapņa, kurā redzēju, ka virs manis lido lidmašīna un met lielas bumbas, mums bija jāizvairās. Sajūta tik briesmīga, tik neparedzama, kā tev veiksies. tieši tā es pat teiktu- kā veiksies. Vai to var pievilkt arī pie - kā būs lemts? Saprotu, ka mans sapnis ir ar situatīvu nozīmi, pēdējais, par ko domāju, par ko klusēju, par ko sāp. par kārli. un ziniet, šoreiz es nespēju runāt par šodienas novērtēšanu, par mācību, par kaut ko vēl ar eksistenciālām bailēm saistītu. es varu tikai klusēt.

Pēdējā laikā nevaru saprast, kas notiek ar manu meitu. un te stāsts par kurpnieku un to, ka pašam nav kurpju, jo grūti izprast visu līdz galam, kad esi emocionāli iesaistīts. man ir tik daudz jautājumu un nesapratnes. taču šī jaunā pieredze manī ir raisījusi par mūsu izglītības sistēmu. mūsu valsts mācību iestādēs bērnus māca pēc viena principa. šis princips ir - tev neatšķirties. ja kāds traucē, pārmācām. bet nepieņemam, ka viņš ir savādāks, ar citām prasībām, ar citu ritmu, ar citu izpratni par attiecībām. gribas reizēm tikai atgādināt par emocionālo vardarbību. varu tikai nopūsties un tomēr priecāties par katru savādāko pedagogu.

Vēl pēdējās dienās daudz domāju par attiecību veidošanu, kas, manuprāt, ir visa pamatā. Kāpēc otru pazemot nevis ar piemēru iedrošināt? Dēļ tā, ka Tev pašam zems sevis novērtējums, dēļ tā, ka Tev bērnībā, kāds teicis, ka tas, ko dari, kā domā nekam neder? Labā ziņa ir tā, ka nekad nav par vēlu mainīties. Tāpēc esmu priecīga, ka esmu iesaistījusies kāda projekta radīšanā, kur tieši tiek atspoguļotas attiecības, kur cilvēki dalās pieredzē, labajā piemērā, tā ļaujot apjaust, ka sapņot drīkst un to vajag arī darīt.

Veiksmi jums, meklējot skaisto sevī, citos, dabā, pasaulē, visumā...

Evita

bilde no http://browndresswithwhitedots.tumblr.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...