otrdiena, 2011. gada 13. septembris

es dokumentēju.


šodien es vēlētos sākt ierakstu ar kādu trīsrindi vai kādu jauku dziesmiņu, kas izteiktu manu pateicību un prieku. taču nenāk man prātā, un radošais gars arī vēl snauž.
tāpēc izvēlēšos aprakstīt to, kas rada šīs sajūtās:

- meitas spēja nosaukt vārdā to, par ko satraucas (mam, man nepatīk sākums bērnudārzā. man nepatīk tas brīdis, kad tu ej projām!). Ko tas deva? svarīga pie jebkura satraukuma vai bailēm ir darbība. izrunāt, izteikt, tā mazinot trauksmi. un nevajag iestrēgt, ir pateikts un varam doties tālāk. rezultāts? lielisks. betija un gabriels (jaunais draugs zebra) ātri ieskrēja grupiņā. es jūtos pateicīga. bezgala pateicīga, ka man izdevies būt pacietīgai.

- vārda diena. tās parasti ir pārsteidzošas, jo nekad nezini, kurš par tevi iedomāsies vai atcerēsies, vai aizmirsīs un nākamajā dienā vēl zvanīs. bija laiks, kad cilvēki bieži izmantoja sociālos tīklus, lai apsveiktu gaviļnieku, bet šobrīd atkal zvana, sūtu īsziņas. un nekad nezini, cik lielu kūku vajag gatavot. vakar tik tikko izspruku sveikā.

- sports. vienmēr esmu sportojusi. reizēm vairāk, reizēm mazāk. tā kā rudens sevi diezgan skaļi piesaka, jāsāk domāt par alternatīvām āra sportošanai. taču šonedēļ un nākamnedēļ vēl gribu izskriet orientēšanās distanci. nākamnedēļ jau sākas nakts orientēšanās. tas būs kas jauns, sava veida izaicinājums.

- šokolāde. tā kā vakardien man uzdāvināja gardumus, šodien tiem ļaujos. nevar taču visu sev aizliegt. taču, jā, es spēju atcerēties par mēru. nu tikai vēl šito gabaliņu.[hihinu]

- cilvēki. satieku arvien jaunus un interesantus cilvēkus. atvērtība un notikumi patiešām piesaista jaunus notikumus, kur satiekas līdzīgie. #pārbaudītsuzsavasādas.

- projekts. atcerieties, bija brīdis, kad izmisīgi rakstīju, ka vajag taču kaut ko labu darīt. izmisums palēnām pārgāja, bet projekts ir sācies. pamazām tas iegūst izskatu un saturu. ja arī Tu zini kādu uzņēmumu (vai iedvesmojošu, harizmātisku personību), kuru ir vērts uzrunāt, lai tas/viņš dalītos savā unikālajā piemērā un pieredzē, lūdzu neklusē. paldies.

- pateicība. bez komentāriem un patiesi.


Nepazūdam,

evita

bilde te.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...