pirmdiena, 2011. gada 10. oktobris

rīts. un vērojums.


vējains. ar silto jaku. steidzīgs. gards. neparasts. viltīgs. mīļš. skanīgs.

ir dienas, kad mosties un vēlies apmīļot pasauli. [hormoni:] ne tikai to, kurš tev blakus un to, kurš pavisam drīz būs tavā klēpī. bet noglaudīt vaigu pretimnācējam un uzsmaidīt šoferim. pateikt paldies, ka palaidis pāri pārejai, nenokaucot bremzēm. no sirds uzsmaidīt un pamāt negaidīti ieraudzītai draudzenei.

šis rīts man atgādināja, ka manā skapī ir siltāka jaka. un ja to uzvelk, tad nav jādrebinās. ir pavisam labi. un nevaru nepiekrist teicienam par laiku un atbilstošu apģērbu. vari tikai pie sevis nogavilēt - juhū, rīga, te nu es esmu.

šis rīts man parādīja, ka cilvēku mērķi un izklaides ir atšķirīgas līdz bezgalībai. divi jauni puiši manāmi iereibuši devās brokastot. nakti esot nodevuši baigi. un tad viens aparāts parādījis error. taču tricāru jau iepriekš viņam iedevis.
pametu skatu uz pasažieriem. daži pavisam nopietni uzlūko jaunos puišus. kāds vīrietis iepretim pat mazliet smaida, es teiktu - līdzjūtīgi smaida. ko nu par puišiem, viņi ir tālu no sava ceļa un mērķiem kaut ko dzīvē sasniegt, viņi ir slimības vārdā 'atkarība' varā. un viņiem viss vienalga. vismaz tik ilgi, kamēr reibums turas asinīs.

šis rīts man atgādināja, ka man priekšā ir darbīga nedēļa. taču mēs jau ar betiju, ejot uz bērnudārzu, plānojām brīvdienas.

lai garda rīta kafija, raiti veicas darbi un priecīgs prāts.


Evita

bilde.

2 komentāri:

  1. Es par to bildi, jo tieši vakardien saglabāju iedvesmai. Ienāku te un tā priekšā. Sasmaidījos! Lai silti!

    AtbildētDzēst
  2. Jā, tās bildes mani arī iedvesmo. kā jau to var manīt. neprotu es tā pati, bet tas ir kkas ļoti tuvu tam, kā es to saredzu.

    AtbildētDzēst

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...