piektdiena, 2010. gada 10. septembris

mana vitamīnu kūrīte. jeb kā es stiprinu sevi.



Labrīt!

Šodien ir sajūta, ka mans organisms pieprasa savu vitamīna devu. Vai tiešām tik ātri pēc vasaras ogu kūres tie viņam vajadzīgi, es prātoju. Un kas būtu tie labākie? Āboli, bumbieri, dzērvenes, ķirbji, piparmētru tēja vai omegas 3 taukskābes, kas ļoti labi veicina organisma vielu maiņu un kompleksā ar sportu, ļoti labi var tikt vaļā no nevēlamā tauku slānīša, ja tāds, protams, vispār ir. Es domāju – nevēlams. Māmiņas pēc grūtniecības ar šo kombināciju var iepazīties, ja ir vajadzība un vēlēšanās.

Nezinu, vai saule šodien būs. Taču es zinu, ka esmu mazliet satraukta par šodienas pašizaugsmes treniņu grupu, kurā pati arī piedalīšos. Tādas grupas vienmēr ļauj par sevi kaut ko atklāt. Ne vienmēr (patiesībā gandrīz nekad) terapeits par tevi ko pasaka, ka tas nozīmē to un to, bet cilvēkiem jau tas tīk – gatavās receptes, drapīti ieraujam un galvassāpes pāriet. Patiesībā, nesakot un neko it kā nezinot, iekšējie procesi jau notiek. Bieži vien šādās grupās tevi pārņem šoks par to (un man tā arī reiz bija), kādu patiesībā tevi redz citi. Un tad sākas iekšējais dialogs – bet es taču tāda neesmu!!! Taču, lūk, tādu tu sevi parādi, mēģinot radīt kaut kādu priekšstatu vai arī baidoties izskatīties vāja un vēl nezin kāda. Un tas viss mani šodien un rīt sagaida. Būs interesanti. Es katram iesaku šādu pieredzi iegūt.

Šodien daudz nerunāšu. Lai jums lieliska nedēļas nogale! Un es sūtu savus visvislabākos un īpašākos vēlējumus mana dzīvokļa strādniekiem, lai jums labi grīda lakojas (ceru, ka plāni nav mainījušies), jo nu jau es ļoti gribu gan slaucīt putekļus, gan skatīties pa logu savā mājā. Un savu suni gribu redzēt, citādi viņš vēl lauku dzīvi bauda.

Evita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Viens, divi, trīs un Tu esi brīvs

Labdien, labdien, mīļie, dārgie un attālie! Es nezinu, kā jums, bet mana ikdiena ir uzņēmusi labu tempu un ātrumu. Patīk. Man vienmēr ...